Sve nas intrigira jesu li baš sve pohvale na račun salona, sokova, krema i slično zaista uverenje onih koji ih pominju na instagramu ili je baš sve plaćeno. Ispostaviće se da ovde lični ukus nema šta da traži a da za sve postoji cenovnik baš kao u prodavnici.
Koliko minuta traje reklama, koliko imaš pratilaca na instagramu, sve je do detalja razrađeno a u zavisnosti od popularnosti pevača, blogera i poznate osobe zavise i cene.
Đoković najplaćeniji, samo od instagrama zaradi 13 miliona dolara godišnje
Ovu temu do detalja razrađuje portal Wanted navodeći da domaći trendseteri ne mogu da se porede sa stranim, kao što je na primer Kajli Džener koja po objavi uzme 1.266.000 dolara, ili pak Arijana Grande koja od reklame zaradi milion dolara. Ovde valja isključiti Novaka Đokovića koji, prema nezvaničnim informacijama, samo od instagrama zarađuje 13 miliona dolara godišnje.
Generalno, ono što domaće zvezde uzimaju nepojmljivo je za običnog čoveka koji ceo mesec radi za 400 evra.
Ni kod babe nema džabe, svi naplaćuju
Naime, cene uglavnom idu do 15.000 evra za domaću scenu, ali se razlikuju od osobe do osobe. Tako, ne možemo da ne spomenemo, primera radi, Teodoru Džehverović koja oglašavanje naplaćuje 500 evra za stori i 700 za objavu na feed-u. Ona je navodno tokom pandemije uspela na ovaj način da zaradi oko 50.000 evra.
Prema nekim nezvaničnim informacijama, Ana Štajdohar dve objave na Instagramu i dva storija naplaćuje oko 1.000 evra. Marina Tadić je za sličnu kampanju tražila 1.000 evra po objavi.
Tamara Dragičević i Biljana Tipsarević navodno traže između 1.000 i 1.300 evra po objavi.
Za jednu kampanju Bekvalac uzimala 30.000 mesečno
Najviše novca, jednom prilikom navodno je uzela Nataša Bekvalac.
Za kampanju koju je radila, a za objave na mesečnom nivou, ona je tražila oko 30 hiljada evra
Anastasija Ražnatović uzima u proseku oko 3.000 evra.
Jedna objava u vidu reklame na profilu koji ima više od 50.000 pratilaca košta minimum 300 evra, a na onom koji ima više od 100.000 pratilaca reklama košta oko 900 evra.
Ukoliko se reklama pojavi na profilu sa više od 500.000 pratilaca to košta i do 3.000 evra. Prema tome, oni koji objave reklamu na profilu sa više od milion pratilaca mogu uzeti i do 6.000 evra, a među njima je i Anastasija.
Takođe, naša poznata influenserka Zorana Jovanović Zorannah dobija oko 3.000 evra po objavi.
Sa druge strane, njena koleginica jutjuberka i influenserka Lea Stanković godišnje zaradi oko 81.000 evra.
Kada je reč o influenserima, rekorder bio je Baka Prase koji je navodno zarađivao oko 162.000 evra godišnje samo od pregleda na svom Youtube kanalu, dok mu reklame daju i više novca.
Cenovnik
Prema nekim ranijim navodima, cene po objavi, se otprilike kreću ovako.
3.000 – 10.000 pratilaca = 75 – 150 evra po postu,
10.000 – 25.000 pratilaca = 150 – 220 evra po postu,
25.000 – 50.000 pratilaca = 220 – 350 evra po postu,
50.000 – 100.000 pratilaca = 350 – 500 evra po postu,
100.000 i više pratilaca = više od 500 evra po postu.
Međutim, oni kreatori sadržaja čije profile prati više od 100.000 ili više ljudi, u prilici su da zarade i više od toga.
Ko su najpraćeniji Srbi na Instagramu?
Ubedljivo najveći rekorder je Novak Đoković kojeg na ovoj društvenoj mreži prati 7,7 miliona ljudi, a koji, prema pisanju određenih stranih medija, od Instagrama uzme oko 13 miliona dolara.
Odmah mu je za petama Jelena Karleuša, koju prati više od 2,2 miliona ljudi.
Treći na listi nalazi se glumac Miloš Biković, kojeg na Instagramu prati više od 1,9 miliona ljudi.
Kao druga najpraćenija žena iz Srbije, a ujedno i četvrta na listi, nalazi se bivša teniserka Ana Ivanović, koju na Instagramu prati više od 1,6 miliona ljudi.
Milion pratilaca imaju i Teodora Džehverović, Anastasija Ražnatović, a od nedavno i Maja Berović.
Izvor:Wanted.mondo.rs
Dodaj komentar