Popularni holandski brend piva Heineken odlučio je da prestane svojim proizvodima da puni samo burad, boce i limenke te se okreće modnom biznisu. Tačnije, patikama…
Naime, Heineken se udružio s Dominicom Ciambroneom, dizajnerom obuće i osnivačem kolektiva The Surgeon, kako bi lansirali vlastiti model, zasad kolokvijalno nazvan Heinekicks.
Što se tiče boja, ovaj se model poigrao tipičnom zelenom bojom brenda, zaokruženom crvenom bojom Heinekenove zvezde, ali i srebrnim elementima dizajna piva Heineken Silver, što je posebni ukus koji Heineken ovih dana izbacuje na tržište i u sklopu čije promocije kreira i ove patike.
Za oko je svakako upečatljiv prozirni vazdušni đon koji se ističe svojim žuto-zlatnim elementima, koji bi trebalo da predstavljaju pivo, a osim pivskih đonova, u patici se krije još jedan zabavni moment: skriveni otvarač za boce u džepu na jeziku.
Iskusni Ciambrone, koji je dizajnirao cipele za brojne zvezde, među kojima su i LeBron James, DJ Khaled i Drake, o saradnji je kazao: “Partnerstvo s Heinekenom za njegovo novo pivo bio je veliki izazov. Svi delimo strast za inovacijama i pomicanjem granica te smo stvorili dizajn koji to odražava.”
Izvor: Klubikon
Dodaj komentar