Heineken®, ponosni sponzor UEFA Lige šampiona ove godine pripremio je posebno iznenađenje za sve fudbalske navijače i navijačice. Ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svetu ove godine će imati priliku da prate polufinalne utakmice jednog od najuzbudljivijeg i najpopularnijeg klupskog takmičenja na spektakularnom događaju koji organizuje Heineken® u sredu 4. maja od 18 časova ispred Spensa u Novom Sadu.
Novosađani i gosti ovog grada imaće priliku da budu deo jednog ovakvog ekskluzivnog ambijenta i uz odličan provod i druženje isprate polufinalnu utakmicu UEFA Lige šampiona na velikom LED ekranu. Specifični fudbalski ambijent i huk navijača koji odzvanja preko zvučnika učiniće da se svako bar na trenutak oseti kao da je na legendarnom Santjago Bernabeu stadionu, na kom će snage odmeriti Real Madrid i Mančester siti.
– UEFA Liga šampiona i Heineken® su neodvojivi elementi pravog fudbalskog uživanja i zbog toga smo se potrudili da kreiramo nezaboravno iskustvo za sve ljubitelje ovog sporta. Heineken® deli strast prema fudbalu sa svojim potrošačima i poziva sve navijače i navijačice da nam se pridruže na događaju gledanja polufinala. Verujemo da su prijatelji i Heineken® najbolji ambijent za gledanje UEFA Lige šampiona – rekao je Darko Milovanović iz kompanije HEINEKEN Srbija.
Ono što će ovo uzbudljivo veče učiniti još zanimljivijim jeste „Experience zona“, koja će pružiti posetiocima brojne prilike da se zabave i dožive gledanje utakmice na jedan potpuno novi način, kao što su Tunel šampiona ili mogućnost pravljenja fotografija uz neke od sportskih legendi. Heineken® je pripremio i druga iznenađenja, među kojima će učesnici događaja u sredu u Novom Sadu moći da pokažu svoju preciznost i umeće u šutiranju.
O brendu Heineken®
Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken® kvalitet. Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken® vodeći svetski premium brend prisutan na tržištu u skoro 200 zemalja sveta. Globalno Heineken® prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput EURO u fudbalu, UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džems Bondu.
Dodaj komentar