Magazin Novi Sad

Počeo 20. EXIT, prenosimo deo atmosfere sa „zagrevanja“ iz grada i sa keja

exit-ns

Večeras počinje dvadeseti EXIT festival, a zagrevanje je već uveliko počelo na keju žrtava racije. Pred pocetak EXIT-a centar Novog Sada je prepun jer mnogi još nisu preuzeli svoje narukvice.

Većina ljudi je ipak, već bila na keju žrtava racije gde su se na ekonomičniji način zagrevali za odlazak na tvrđavu. Ipak, ispred mosta Duga preovladava domaća muzika. A za stvari koje se ne čuju u ovom gradu svaki dan će morati da sačekaju odlazak na sam festival.

Na mostu su se videli i ranoranioci koji su hteli da izbegnu najveće gužve i svoje pozicije odmah zauzmu dole. Radi se uglavnom o turistima kojima ove festivalske cene ne predstavljaju problem.

Okolne prodavnice ovih dana će imati mnogo profita. Ne samo od posetilaca festivala već i od redovnih mušterija koji će topli vikend provesti na najpopularnijem novosadskom okupljalištu.
Takođe, na samom mostu tradicionalno stoje ljudi koji preprodaju ranije kupljene ulaznice okasnelim gostima festivala.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Zbog EXIT-a u IDEA mesari na Keju umesto džigerice džiNgerica i vodka za poneti

Marko Apostolović

komentar

Klikni da objaviš komentar

  • Razocarenje. Exit u svom elementu supljeg i amaterskog marketinga od koga boluje vec jako dugo. Prazno, Suplje. Sa nekim losim osecajem i kichom kojim su hteli da zamaskiraju svoju neorganizovanost i ono sto upada u oci je da ljudi nisu bas toliko zainteresovani. Sve je vec vidjeno. Svi izvodjaci vec bili nebrojano puta, a sama atmosfera nikakva…. tugaljiva. Posebno mi smeta to sto tako ofrlje i nekako vasarski sve to po malo okace neku exit zastavu i to je kao dovoljno. Daleko je ovo od atmosfere festivala. Mozda je nekada bilo. Exit mora mnogo da radi na tome da bi bio stvarno festival, a ne lokalna sarenlaza za uzimanje para. Nazalost osim marketinga kojim pumpaju svakodnevno cinjenice su sasvm drugacije od onog sto plasiraju u javnost. Nazalost ne moze se amaterizam prodavati kao festival, jer ovo nije nista vise nego livadski luna park. Da se bude i postane zaista festival mora mnogo vise znanja i organizacije nego sto bratija iz Exita pokusavaju iz godine u godinu da prodaju. Tuzno je sto se ovakav amaterizam uvijen u marketing prodaje kao festival koji je kao nesto posebno. Nije. Hajd da se ne lazemo.

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
66 Shares
Share via
Copy link