Novosađani su se ovih dana ponovo našli u problemu sa EPS-om i žale se da još uvek nisu dobili račune za struju za prethodni mesec, a uvid u iste nije moguć ni onlajn.
Jedan od naših zabrinutih sugrađana požalio se redakciji 021.rs i kaže da su se brojila očitavala do 5. u mesecu, obračun do 10, a onda su se delili računi.
„Junski račun je prvi u novom programu skupo plaćenom i kažu da je nemoguće tako brzo uraditi obračun pa do dana današnjeg računi nisu odštampani, a poštari će to raznositi još deset dana. Očekujem da će naš predsednik produžiti rok plaćanja“, napisao je on.
Jedna Novosađanka se požalila i na to da nije mogla da dobije nikakve informacije u vezi sa računima.
– Nema ih onlajn, ne stižu na kućni adresu… Ne možemo ni da uplatimo kao ranije bez pristiglog računa jer su promenili poziv na broj (ili šta su već menjali) – podsetila je ona.
Portal 021.rs, nakon brojnih komentara i primedbi, uputio je pitanja Elektroprivredi Srbije zbog čega još uvek nema računa za struju.
Iz EPS-a su za 021.rs odgovorili da je u toku „implementacija novog softvera za obračun električne energije za kupce sa područja Vojvodine“.
Dodaju da je više od 70 odsto računa kreirano i da se oni „već nekoliko dana mogu preuzeti sa web i mobilne aplikacije ‘Uvid u račun'“.
„Takođe, dodatnih oko 20.000 kupaca, koji su se opredelili za elektronsku dostavu računa su junski račun već dobili na mejl. Očekujemo da će i preostalim kupcima račun biti dostupan već danas ili će ga dobiti na mejl“, ističu iz EPS-a.
Što se tiče računa koji se dostavljaju putem pošte, navode da će oni biti dostavljeni „u narednih par dana“.
Izvor: 021
Dodaj komentar