Postoje ljudi kojima je adrenalin glavni pokretač u životu, a baš takav je bio i Džejms Hant, čuveni vozač Formule 1, koji je neustrašivo „krojio“ krivine na najzahtevnijim stazama širom sveta.
Međutim, pored nesumnjivog talenta i sportskog umeća, Hant je bio poznat i kao pravi lepotan i veliki plejboj, koji je živeo raskalašnim načinom života, a kruže legende da je spavao sa preko 5.000 žena!
Razuzdane noći u Tokiju pred trku karijere
Mnogo je priča koje su dokaz da slava i novac ne dođu uvek na pravo mesto, a jedna iz 1976. godine govori o načinu na koji je živeo.
Za titulu šampiona Formule 1, Hant se te godine borio protiv Nikija Laude.
Pred odlučujuću trku u Tokiju, Lauda se pripremao kako se to i moglo očekivati, ali je zato Hant potvrdio sve priče koje su o njemu pričane tokom karijere.
Proveo je dve nedelje u hotelu u Tokiju tako što bi koristio svaku priliku da odvede u krevet stjuardesu „Britiš Ervejza“, piše Kurir Sport.
Bio je to hotel u kome su se stjuardese odmarale između dva leta. Hant bi ih upoznavao dok su se prijavljivale.
Silazio je obučen samo u donjem vešu i odvodio u svoju sobu. Ukupno je spavao sa 33 stjuardese i sa ko zna koliko još obožateljki iz Japana.
Ostao upamćen po bizarnom ponašanu na stazi i van nje
Prema nepotvrđenim pričama, spavao je sa više od 5.000 žena tokom života.
– Svako jutro su dolazile nove žene. Džejms bi samo sišao iz sobe, na sebi je imao samo šorts i hodao je potpuno bos.
Predstavio se ko je, samo bi ih uhvatio za ruku i odveo u sobu na zabavu. Ovo se dešavalo svaki dan i noć – rekao je nekadašnji šef Meklarena Alastir Koldvel.
Niko, ko je gledao Hanta te nedelje 1976. godine, ne bi poverovao da se priprema za trku svog života. Na stazi se ponašao toliko bizarno, da je u jednom trenutku spustio kombinezon i vršio nuždu pred očima publike na tribini.
Nakon toga je seo u svoj „Meklaren-Ford“ i započeo trku. Završio je drugi, iza Marija Andretija, a njegov najveći rival Niki Lauda je bio treći i Hant je postao šampion sveta.
Legendarni vozač svet je napustio 1993. godine, kad je preminuo u snu u 45. godini života. Bio je poznat po svom neverovatno agresivnom stilu vožnje, no ostao je upamćen kao još veći zavodnik, pa je Koldvel za njega govorio:
– On je mogao da pronađe akciju čak i kad nikog nema na putu tokom kišne nedeljne noći.
Izvor: Kurir sport
Dodaj komentar