Magazin

Kroz najposećeniji tržni centar na svetu 2023. godine prošlo je 105 miliona ljudi

dubai-mall

Dubai Mol je prošle godine bio najposećenije mesto na svetu, kažu vlasnici tog gigantskog tržnog centra u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

Emiratska multinacionalna kompanija za razvoj nekretnina Emar tvrdi da je 2023. godine čak 105 miliona ljudi prošlo kroz Dubai Mol. To je povećanje od 19 odsto u odnosu na 2022. godinu kada je kroz centar prošlo 88 miliona ljudi.

„Naš tržni centar oličava živahan duh grada i posvećenost izvrsnosti, pretvarajući viziju rukovodstva u stvarnost“, rekao je osnivač Emara Mohamed Alabar prilikom predstavljanja poslovnih rezultata, piše Punkufer.hr.

Odmah pored najviše zgrade na svetu

Zapanjujuća milionska cifra je rekordna za popularnu turističku destinaciju Dubai izgrađenu 2008. godine, koja se prostire na neverovatnih 1.200.000 kvadratnih metara – tik do najviše zgrade na svetu, Burdž Kalife, koja se nalazi u poznatom delu grada.

Dubai Mol obuhvata oko 1.200 prodavnica popularnih brendova odeće, obuće, nakita, satova, elektronike i slično u kojima možete da kupujete satima. Kada vam zatreba pauza, možete izabrati jedan od oko 200 restorana, kafića i drugih mesta za odmor.

Jedan od intrigantnijih restorana u ponudi svakako je Rainforest Cafe, koji svetlosnim efektima simulira džunglu u urbanom okruženju.

Doći u Dubai Mol i ne videti njihov monumentalni akvarijum i podvodni zoološki vrt bila bi šteta. Dubai akvarijum je ispunjen sa 10 miliona litara vode i dom je za 33.000 životinja – od kojih čak 300 ajkula i raža. Cena jednodnevne karte za odrasle je oko 50 evra.

Dubai Mol posećuju lokalni stanovnici, ali i turisti iz celog sveta – posebno iz Evrope, Kine i Indije.

Emar je istakao da je u prva dva meseca ove godine kroz Dubai Mo prošlo oko 20 miliona ljudi, što sugeriše da bi rekordna posećenost mogla da se nastavi i 2024. godine.

Tržni centar Ada mol pored kapitalističkog blještavila krije stepenište iz horor filmova (FOTO)

Čitajte Luftiku na Google vestima

Luftika

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link