Magazin Srbija

Torbica, Čvarkov i Boškić napravili čistku na parkingu Lidla. “Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta”

Ekipa Državnog posla ispred Lidla

Avgustovski vreli dan, nikome se ne izlazi iz klimatizovanog auta, ali se kupovina mora obaviti. Na parkingu ispred Lidla, svi traže mesto bliže ulazu. Na idealnoj poziciji je mesto za osobe sa invaliditetom. Sad ću tu da se “ucurim”, baš me briga, niko me ne gleda, ionako neću duže od tri minute. Verovatno tako razmišlja “pametnjaković” dok se parkira na mesto namenjeno osobama sa invaliditetom. Taman misli da mu je ovaj put i prošlo, kada mu prilazi osoba koju ovde najmanje očekuje. Havajska košulja, žute pantalone i braon cipele – Dragan Torbica, glavom i brkovima!

Torbica na parkingu

– Tri minuta samo – moli nesavesni vozač.

– Ma šta tri minuta, gdje ti je naljepnica? Sram te bilo! Parkiraš ovde za osobe sa invaliditetom. ‘Ajde pomeri se s mesta! – grmi Torbica.

Dok posramljeni vozač odlazi u čudu, Draganu se pridružuju Čvarkov i Boškić.

– Šta radite to Dragane? – pita ga Boškić.

– Volontiram, samoinicijativno.

– Ti za džabe radiš? – čudi se Čvarkov.

– Pa nije džaba. Mogu ovim bezobraznim da kažem šta god hoću. I da su samoživi  i da su sebični – objašnjava Torbica.

Drz. posao na parkingu

Sjajna kampanja

Momci iz “Državnog posla”, podržali su ovogodišnju akciju kompanije Lidl, koja se u okviru projekta “Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta” već treću godinu zaredom sprovodi u saradnji sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije. U svom maniru, kroz prepoznatljiv humor i na genijalan način skreću pažnju na problem osoba sa invaliditetom i nesavesnim vozačima poručuju: ” Ne dozvolite da ljudi s brkovima viču na vas. Stvarno nema smisla. Pomeri se s mesta!”

Za samo tri dana emitovanja na Instagram nalogu “Državni posao serija”, kampanja je dobila više od 14.000 lajkova, a sudeći prema komentarima Lidl je uspeo da podigne svest ljudi o ovom problemu.

  • Bravo!
  • Pa ovo je legendarno. Sjajna kampanja!
  • Odlična akcija. Svaka čast.
  • Ova reklama treba da ide na TV, više puta na dan.
  • Svi treba da se uključimo u kampanju.

Polaroid fotografija nepropisno parkiranog vozila i flajer sa objašnjenjem

Ove godine Lidl Srbija je organizovala dve akcije kako bi edukovali javnost o različitostima koje ne moraju biti prepreka, već osnov solidarnosti i podrške u svakodnevnom životu.

flajer

  • Dodatno su obeležili parking mesta namenjena osobama sa invaliditetom
  • Sve nesavesne vozače, koji nemaju nalepnicu, a nepropisno su se parkirali na mesto rezervisano za osobe sa invaliditetom, sačekala je “uspomena sa Lidl parkinga” – polaroid fotografija njegovog vozila. Uz to svi nesavesni vozači dobili su i flajer u kom je objašnjeno zašto je takav način parkiranja neodogovoran.

Osobe sa invaliditetom blokirale parking Lidla

Helena Duković

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
Share via
Copy link