Legendarni keks “domačica” više se ne zove samo “domačica” već pored toga na ambalaži keksa stoje i neka od ženskih zanimanja poput “menadžerka”, “pravnica”, “programerka”, “umetnica”, “medicinska sestra”.
Kompanija “Kraš” odlučila je da modernizuje pakovanje keksa koji je sasvim sigurno probao gotovo svaki građanin zemalja bivše Jugoslavije.
Međutim, ova kampanja krenula je, moglo bi se reći, naopako.
Burne reakcije korisnika društvenih mreža nisu izostajale, a kritike i komentari uglavnom su se odnosili na želju kompanije da ovim potezom pozitivno utiče ostvarivanje ravnopravnosti polova, prenosi Biz Life.
Obožavam ovaj keks ali mi je ovo too much. Dakle biti domaćica i mama je nešto što čini jednu ženu duhom i telom toliko snažnom da može podneti sve i ne vidim potrebu da se prave ovakva ulizivanja nju ejdž kulturi. pic.twitter.com/h16gH7aia1
— Quaintrelle 🐇💙💛💚🌷🇭🇷 🏴 (@VilaVelebita13) May 3, 2022
#onokad Domaćica tj. Kraš napravi jeftin marketinški potez i dobije besplatnu reklamu,klinove,djeljenja, negativna ili pozitivna nebitno je,bitno da se algoritam vrti i prodaja ne trpi, a sve pod sloganom "pokreće važne teme" 🙈 #seloveselo#hrvatistan pic.twitter.com/WThuQLjnQc
— Šerpica 🍰🍫 (@redhair38) May 3, 2022
E dabogda me seoski šakal rasporio i ostavio da polako umirem u nadljudskim bolovima sad pic.twitter.com/R33wPjW0mD
— Meredith (@_amygdalaa_) May 3, 2022
Pošto su se društvene mreže “usijale” zbog ovog poteza kompanije, Kraš je objavio svoje saopštenje na tu temu.
Domaćica ne menja ime
Kako su saopštili, keks Domaćica ne menja svoje ime, “upravo suprotno”.
View this post on Instagram
“Snagu brenda i imena želimo da posvetimo ravnopravnijoj podeli poslova u domaćinstvu. Žene uz redovan posao i dalje najčešće zadržavaju i ulogu domaćice obavljajući tako dva posla. Isticanjem paralelnih uloga koje danas u životu ima većina žena, ambalažom omiljenog keksa želeli smo privući pažnju javnosti. Pratite nas i pridružite nam se u glavnom cilju naše kampanje – podizanju svesti javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u domaćinstvu trenutno najčešće preuzimaju žene i podsticanju svih članova društva na preuzimanje zajedničkih obveza u domu”, napisali su i dodali:
“I još jednom, da ne bi bilo zabune, keks Domaćica ostaje Domaćica, ali mi se kao Kraš nadamo da smo i na vaše stolove stavili ovu važnu temu i podstakli vas da zajedno s nama budete deo promene”.
Dodaj komentar