Magazin

„Ako radite ovo u restoranu, vi ste loša osoba“ (VIDEO)

restoran

Kada planirate izlazak u restoran, dođete li na vreme kako biste u miru mogli pojesti večeru ili dolazite tek pred zatvaranje restorana? Čini se da je dolazak u restoran pred zatvaranje sve učestalija praksa, a jedan se korisnik Instagrama na to požalio.

– Ne razumem zašto ljudi dolaze u restoran doslovno pet minuta pre zatvaranja i očekuju da će ih se normalno poslužiti – započinje on svoj video koji je prikupio gotovo 10 hiljada lajkova i hrpu komentara, među kojima su oni koji se s njim slažu, ali i neki koji misle da je u krivu.

– Samo razmislite o onome što radite. Dolazite u restoran pet minuta pre nego što se zatvori i naručite nešto za što će vam trebati barem 45 minuta do sat vremena da vam uopšte dođe do stola i da pojedete. To znači da ljudi koji bi inače u određeno vreme otišli kući da budu sa svojim porodicama sada moraju ostati još duže, sve zato što niste mogli dobro isplanirati svoju večeru – nastavlja on.

Dodaje i da se njemu nikada nije dogodilo da je ušao u restoran, saznao da zatvaraju za 45 minuta ili manje, i ostao. Svaki se put okrenuo i rekao da će se vratiti neki drugi put. No, to ne rade svi.

– Možda sam u krivu, možda sam lud, ali ako uđete u restoran i na ulazu vas pozdrave i kažu vam da se kuhinja zatvara za pet minuta, a vi uprkos tome zatražite sto za dvoje, to vas čini lošom osobom – rekao je on i ponudio rešenje za ovaj, čini se, učestali problem.

– Restorani bi se trebali potruditi kako bi sprečili da se ovo uopšte dogodi. Primera radi, ako se restoran zatvara u 22, nakon 21:30 više ne bi trebali primati nove goste. I problem rešen – rekao je na kraju.

I dok se većina ljudi s njim uglavnom slaže, javili su se neki vlasnici restorana i podelili svoju stranu priče. Njima ovo, načelno, ne smeta, a dodaju i da nemaju ništa protiv ostajanja na poslu duže ako to znači da su na taj način osigurali još jednu vernu mušteriju.

– Vlasnik sam restorana i radim u njemu svaki dan. Naša kuhinja se zatvara u 22 sata. Za nas to znači da prestajemo primati narudžbe u 22 sata. Kada se bavite uslužnom delatnošću, činite sve što možete kako biste bili sigurni da su vaši gosti zadovoljni, inače će prestati biti vaši gosti. Ako se pobrinete za tu mušteriju koja dođe u 21:45 jer je upravo izašla s posla, stalno će vam se vraćati. Ako je odbijete, nikada ju više nećete videti – napisao je jedan vlasnik restorana u komentarima.

Izvor: Index

Čitajte Luftiku na Google vestima

“Zašto mislite da je u redu da ostavljate ovo za detetom”: Prizor iz restorana koji je zavadio Srbe

Redakcija Luftika.rs

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
Share via
Copy link