Kroks je ovog meseca predstavio liniju obuće za pse koja će biti dostupna za kupovinu od 23. oktobra. Trenutno je dostupan jedan model Kroks čizmica za pse u dve boje – zelenoj (Green Slime) i ružičastoj (Dragon Fruit), po ceni od 49.99 evra.
Ove Kroks čizmice za kućne ljubimce nastale su u partnerstvu s kompanijom BARK, koja se bavi opremom za ljubimce i nudi pretplatničke usluge. Deo su Kroksove godišnje kampanje Croctober, tokom koje predstavljaju proizvode nadahnute predlozima obožavalaca.
Kroksov novi proizvod već je privukao veliku pažnju, a čini se da ga većina odobrava. „Trebaju mi, obožavam Kroks“, „Uzmite sav moj novac“, „O moj Bože“, „Moj buldog bi sjajno izgledao u ružičastim Kroks čizmama“, „Moram ih nabaviti“, „Moji psi i ja trebamo ovo“, „Moj pas i ja trebamo iste Kroksice“.
Analitičari kažu da ovo nije marketinški trik za privlačenje pažnje
Kompanije često koriste promotivne proizvode ili proizvode ograničenog izdanja kako bi povećale vidljivost i prepoznatljivost svog brenda, navodi CNN. Tako pojedini brendovi uvode posebne ukuse ili sarađuju s poznatim osobama i drugim brendovima kako bi privukli pažnju kupaca.
Ponekad lansiraju proizvode koji su više zabavni nego ozbiljni, ali upravo takve kampanje često donesu brendu dodatnu pažnju. U kontekstu sve veće inflacije, takvi potezi pomažu brendovima da se istaknu i motivišu potrošače na kupovinu.
Analitičari tvrde da Kroksov ulazak u industriju kućnih ljubimaca nije samo još jedan marketinški trik koji izaziva pažnju – već pokazatelj snage njegove lojalne baze obožavalaca.
Iako ga modni stručnjaci često ismevaju, ili možda upravo zbog toga, Kroks je uspeo da stvori vlastitu nišu u pop kulturi. Njegova popularnost kao internetskog fenomena i sklonost viralnosti dodatno su pojačani saradnjama s poznatim zvezdama poput Džastina Bibera i Bed Banija.
Prodaja tog brenda obuće znatno je porasla 2020. godine, zahvaljujući rastu popularnosti ležerne mode tokom pandemije.
– Crocs ima vrlo snažnu bazu obožavalaca i vrlo je uspešan u komunikaciji s njima putem društvenih mreža i marketinških kampanja, izjavio je analitičar za maloprodaju iz GlobalData, Nil Saunders.
„Zabavna kupnja“
Koliko je snažna lojalnost obožavalaca najbolje pokazuje brzina kojom ograničena izdanja nestaju s tržišta. Na primer, par natikača za odrasle inspirisan likom iz Diznijevog/Pixarovog filma Automobili rasprodat je u manje od sat vremena nakon što je lansiran na Kroksovoj internet stranici 2021. godine.
Jedan od razloga zašto Kroks zadržava svoju popularnost, koju Saunders opisuje kao „kultnu“, jeste aktivna interakcija s potrošačima, pri čemu kompanija čak i najbizarnije zahteve pretvara u stvarnost, poput Kroks natikača inspirisanih likom Šreka.
Saunders ističe da je lansiranje Kroks čizama za kućne ljubimce, koje je kompanija opisala kao „jedan od najtraženijih proizvoda u istoriji brenda“, još jedan potez namenjen privlačenju mlađih obožavalaca, veštih na društvenim mrežama.
Izvor: Index.hr
Dodaj komentar