Moderno vreme donelo je sa sobom primat onlajn kupovine, a kada kupujete preko interneta, obično očekujete da dobijete ono što ste naručili, ili makar videli na fotografiji.
Međutim, jedan par koji je kupio Diznijeve čarape preko popularne platforme Temu doživeo je pravo razočarenje.
Naime, par je objavio snimak, koji ubrzo postao pravi hit na TikToku, sakupivši skoro 15 miliona pregleda za samo četiri dana.
U videu, muž objašnjava da su naručili čarape sa Diznijevom temom za svoje predstojeće putovanje, ali su dobili proizvode koji izgledaju potpuno drugačije.
„Kineske“ verzije poznatih likova
Umesto poznatih Diznijevih likova, na čarapama su bile loše vezene verzije likova sa pogrešnim imenima, prenosi Index.
Na primer, čarapa na kojoj se nalazi Čip, jedan od poplarne dve veverice Čip i Dejl (Chip & Dale) bila je označena kao Chib.
Miki Maus je tako postao Majki (Miikey), a Mini Mause – Mimnee.
Takođe, među Diznijevom ekipom našli su se patak Tonaid (lažni Paja Patak) i Bigeet umesto Praslina (Piglet) iz Vini Pua.
@emilie.fernstrom Be careful when ordering from Temu… #expectationvsreality #Bigeet @John Fernstrom
„Odmah sam otišla na Temu i naručila čarape posle ovog snimka“
Mnogi su podelili slična iskustva u komentarima, a neki su napisali da bi pravopisne greške mogle biti način da se izbegne kršenje Diznijevih autorskih prava.
Reakcije u komentarima su bile različite: „Mislim da Dizni ne može da ih tuži zbog ovoga“, „Nosila bih ih!“, „Odmah sam otišao na Temu i naručila čarape nakon ovog videa“, „Baš zato kupujem sa Temua. Jednom sam kupila Pepsi čarape, na kojima je pisalo ‘peepi'“,
„Razočarana sam jer sam dobila isti paket ali sa ispravnim imenima“, „Ne, rasprodale su se“, „Jednom sam naručila kupaći kostim i pisalo je ‘Vicious Secreted'“, „Mislim da su ovo bolje od onoga što biste dobili od Diznija“.
Iako su mnogi izrazili želju da kupe ove čarape, one su već rasprodate.
Odgovor iz TEMU-a
Reakcije na ovaj viralni video stigle su i iz same kompanije, koja je medijima poslala objašnjenje ovog slučaja.
Njihov dopis prenosimo u celosti:
„Nakon video snimka, pregledali smo spisak proizvoda u pitanju i uklonili ga iz prodaje.
Temu je tržište na kome nezavisni prodavci nude svoje proizvode direktno potrošačima. Svaki unos kreiraju i njime upravljaju nezavisni trgovci. Zahtevamo od prodavaca da se pridržavaju relevantnih zahteva i standarda na svojim tržištima.
Od našeg pokretanja, dali smo prioritet zaštiti intelektualne svojine, ulažući značajna ulaganja i kontinuirana poboljšanja na osnovu povratnih informacija od brendova i vlasnika autorskih prava. U septembru prošle godine prešli smo sa obrade žalbi putem e-pošte na pokretanje namenskog portala za zaštitu intelektualne svojine. Ovaj portal olakšava nosiocima prava da podnesu i prate svoje slučajeve.
Takođe smo uveli poboljšani centar za zaštitu brenda i proširili naš tim za zaštitu IP-a. Kada dobijemo izveštaje o kršenju, odmah istražujemo svaki slučaj i preduzimamo odlučne mere, koje mogu uključivati uklanjanje unosa proizvoda i slika, ili čak ukidanje naloga dobavljača zbog ozbiljnih kršenja.
Pozdravljamo nadzor iz svih sektora. Ako naiđete na bilo koje druge probleme, slobodno nas kontaktirajte kako bismo mogli da ih istražimo i rešimo.“
Izvor: Index
6 proizvoda sa Temu prodavnice olakšavaju kuhinjske poslove i idu kao alva
Dodaj komentar