Od 1. februara 2019. vozovi između Novog Sada i Beograda neće saobraćati. Prekid saobraćaja na snazi je zbog radova kod Stare Pazove i izgradnje tunela i vijadukta kod Čortanovaca.
Prekid saobaćaja na snazi će biti tokom čitave 2019.
U preduzeću „Srbija voz“ navode da će vozovi saobraćati samo od Novog Sada do Subotice i obrnuto, a zbog toga će biti izmena i u međunarodnom saobraćaju, prenosi 021.
Samo južna pruga
Dok radovi ne budu gotovi, ukida se polazak međunarodnog voza za Beč i pojedini polasci za Budimpeštu. Međunarodni voz koji je iz Beograda za Budimpeštu polazio u 11:13 časova, polaziće iz Novog Sada u 11 časova, uz presedanje na Kelebiji u 14:46 časova.
Voz koji je iz Budimpešte za Beograd polazio u 7:57 časova, a na Kelebiji će se za Novi Sad presedati u 15:41 časova. Polasci iz Beograda za Budimpeštu u 21:15 i u 22:15 časova se ukidaju.
Planirano je da se za vreme obustave saobraćaja završi rekonstrukcija koloseka na deonici od Stare Pazove do Inđije i od Inđije do Beške, ali i da se obnovi stanica u Sremskim Karlovcima, kao i svi objekti unutar njenih granica.
Žeželj van funkcije
Pošto se planira prekid železničkog saobraćaja između Beograda i Novog Sada, to znači da vozovi bar godinu dana neće ići preko novog Žeželjevog mosta, nakon što je 7. aprila prošle godine preko njega uspostavljen redovan železnički saobraćaj.
Radove na pruzi izvodi ruska kompanija „RŽD Internešenel“.
U planu je i izvođenje niza radova na ovoj deonici koji uključuju uklanjanje svih podzemnih i nadzemnih instalacija koje stvaraju prepreke za izgradnju, zatim gradnja objekata koje štite novu prugu od plavljenja Dunava, i dr.
Neizvesni rokovi
Mansurbek Sultanov, zamenik direktora ogranka ruskog izvođača, kaže za Dnevnik da od ovih stavki zavisi puštanje vozova u saobraćaj na toj deonici u 2020. godini i mogućnost da se nastave građevinsko-montažni radovi kada se saobraćaj pusti.
Kako je dovraga moguće da srpski voz ide 20 km/h i da ispadne iz šina!?
Dodaj komentar