Sva je prilika da će srpski potrošači ostati uskraćeni za dolazak jednog od najvećih evropskih lanaca za uređenje doma i bašte, pošto je nemački maloprodajni lanac “Bauhaus” odustao od investiranja na naše tržište.
Nakon povlačenja “Home Centra”, trenutno postoje samo tri velika lanca ove vrste u Srbiji – “Uradi sam”, “Okov” i “Brico S”.
Tokom prošle godine, menadžer kompanije za Sloveniju i Srbiju, Samo Kupljen, je za portal Retail Serbia potvrdio da Bauhaus planira da investira na srpsko tržišt,e ali nije precizirao kada bi prvi prodajni centar mogao da se otvori.
Nezvanično, prema saznanjima Retail Serbia, nemačka kompanija je donela odluku da obustavi ulazak u Srbiju na nekoliko godina.
Na upit tog portala, da li mogu da potvrde ove informacije, generalni direktor za Sloveniju i Srbiju nije imao odgovor, prenosi B92.
Centrala kompanije “Bauhaus” smeštena je u Nemačkoj, a u regionu posluju u Hrvatskoj, Bugarskoj i Mađarskoj.
Bauhaus u svom asortimanu ima do 150.000 artikala, kupcima nudi stručne savete za uređenje doma kao i dostavu.
Ostali zapadnoevropski trgovci kao što su “OBI”, “Leroy Merlin”, “Brico Depot” i “Hornbach” nemaju u planu širenje na srpsko tržište.
Izvor: B92
Dodaj komentar