Magazin Putovanja

Srpski turisti ostali bez uplaćenog hotela u Egiptu, agencija ga i dalje nudi, i to sa popustom

Srpski turisti, koji su preko turističke agencije Barcino uplatili aranžman u egipatskom letovalištu Hurgada, doživeli su neke vrlo neprijatne situacje. Naime, po sletanju im je saopšteno da je u hotelu koji su uplatili izbio požar, da bi im recepcionar spornog hotela otkrio da su sve sobe pune.

Iako je izgledalo da su se turističke agencije opametile i da ovoga leta neće biti prošlogodišnjih scenarija sa prevarama, putnici koji su u ponedeljak uveče odleteli sa beogradskom agencijom “Barcino” u egipatsko letovalište Hurgadu, prema svedočenju turista, doživeli su veliku neprijatnost.

Umesto u hotel koji su uplatili, kako navode putnici, upućeni su u drugi, uz pojašnjenje da se baš u trenutku kada su bili na aerodromu “dogodio požar u njihovom prvobitnom hotelu”.

Kako za “Novosti” kažu putnici u Hurgadi, regularno su uplatili smeštaj sa četiri zvezdice “Long bič” (bivši “Hilton”), a kada su pristigli na aerodrom, rečeno im je da će ipak morati da odsednu u drugom hotelu. U prvi mah, kako objašnjavaju, pristali su na ovu opciju, jer su verovali u ono što im agent govori.

– Sačekao nas je vodič druge agencije, koji je glavni agent na tom putovanju, jer su nam iz naše rekli da pratimo njih – kažu nam putnici. – Ušli smo u autobus i on nam je saopštio da je u našem hotelu nestalo struje i da je izbio požar i da će nas smestiti u hotel “Svinks”. Pitali smo ga kada je izbio požar, rekao nam je u podne, a da smo mi već tad doputovali, pa nisu mogli ranije da nas obaveste.

Ipak, grupa putnika nije bila lenja, pa je po smeštaju u hotel pozvala taksi kako bi otišla u hotel koji su rezervisali i proverili navode agenta.

– Iste večeri smo pričali sa portirom „Long biča“, koji nam je rekao da požara nije bilo, ali da dođemo sutradan – objasnili su nam turisti.

– Potom smo menadžeru hotela dali pasoše i vaučere i on nam je saopštio da naše rezervacije ne postoje i da su sve sobe pune. Imali smo sastanak sa vodičem i rekao je da pokušavaju da nam pronađu mesta u drugom, boljem hotelu.

Iako je hotel u kom su smešteni iste kategorije, tvrde putnici, turistička agencija “Barcino turs” ga nema u ponudi, u šta se može uveriti pretragom ponude na njihovom sajtu.

– Nezadovoljni smo hotelom, jer iako je iste kategorije, nije to što smo uplatili – žale se putnici.

– Kada je reč o spoljašnjim sadržajima, nema sve što i hotel “Long bič” i što je najbitnija stavka, plaža je užasna. Ima jedan deo gde je plićak i blato, a na drugom delu se u vodu ulazi preko stepenica koje su u lošem stanju. U vodi ne može da se gazi bez patika od kamenja.

Christian tour: Sobe su bile potvrđene

I turističke agencije Christian Tur, koja je zapravo glavni agent putovanja povodom novonastale situacije ističu da su od lokalnih partnera neposredno pred put obavešteni da su u hotelu “Long Bič” u Hurgadi nastali tehnički problemi koji su doveli do nemogućnosti adekvatnog smeštaja u velikom broju već potvrđenih soba.

– Sa hotelom SPHINX imamo veoma dobra iskustva, koji se od početka našeg poslovanja nalazi u našoj ponudi – kažu iz agencije.

– Prvobitno je predložen smeštaj u drugom hotelu, na šta naš lokalni paratner nije pristao imajući u vidu loša iskustva sa predmetnim hotelom tokom tekuće turističke sezone.

Kako kažu u Christian Tur-u, oni pripremaju dokumentaciju iz koje se vidi da su sobe za sve putnike koji je trebalo da budu smešteni u hotelu “Long Bič” bile potvrđene od strane hotela.

– Nama kao organizatoru putovanja iskreno je žao zbog nastale situacije, ali reč je o slučaju na koji mi nikako ne možemo uticati. Na nama je da putnicima obezbedimo usluge adekvatne ugovorenim, što ćemo sigurno i učiniti – kažu iz agencije.

O promeni agenta saznali po dolasku

Kako objašnjavaju putnici iz Hurgade, tek dva sata pre poletanja saznali su da će im glavni agent biti agencija “Kristijan tur”.

– Niko nas nije o tome ranije obavestio. Taj vaučer gde stoji da je smeštaj rezervisao i platio “Kristijan tur”, dodeljen nam je na aerodromu. Shvatili smo to tek pri dolasku u Hurgadu. Nismo nigde videli tablu sa imenom naše agencije, nego nas je čovek koji je držao tablu sa natpisom “Kristijan tur” pitao u koji hotel idemo i kada smo mu rekli, saopštio nam je da idemo sa njim – objasnili su nam turisti.

Hotel i dalje u ponudi

Predstavljajući se kao lažni putnici, kontaktirali smo turističku agenciju, sa pitanjem da li postoji aranžman u septembru u spornom hotelu.

barcino prevara

Aranžman u hotelu Long beach i dalje je u ponudi, i to na popustu.

Momo Kapor je savršeno opisao svađe Srpkinja sa muževima na moru

Čitajte Luftiku na Google vestima

255 Shares
255 Shares
Share via
Copy link