Zavirili smo u registar Agencije za borbu protiv korupcije.
Neki političari još uvek nisu prijavili prihode i imovinu za proteklu godinu, ali Dušan Bajatović jeste.
Prostom računicom lako je doći do zaista šokantnog i poražavajućeg poređenja.
Dušan Bajatović vs prosečni građanin Srbije
Prema podacima dostipnum na portalu Agencije za borbu protiv korupcije narodni poslanik, član SPS-a i direktor Srbijagasa Dušan Bajatović u prošloj godini zaradio je neverovatnih 51 milion 372 hiljade i 993 dinara, tj. više od 436 hiljada evra.
Njegova redovna mesečna primanja tokom 2019. godine iznosila su 2.385.244 dinara, odnosno 20.214 evra. Mesečno. Zvanično. Sam je prijavio.
Ako za primer prosečnih primanja u Srbiji uzmemo cifru od 30 hiljada, toliko već dugo prisutnu kao psihološku granicu za prosek u našem narodu, onda dolazimo do podatka da bi neko sa primanjem od 30.000 dinara trebalo da radi skoro 143 godine da bi zaradio ono što je Bajatoviću leglo na račun tokom samo jedne godine.
Plata, po plata, pa onda i po neka nagrada
Dušan Bajatović ima više funkcija i plata.
Iako ga dugo nismo videli u Skupštini, on je narodni poslanik i prima neku „platicu“ za to. Direktor je Srbijagasa, član i predsednik nadzornih odbora.
Kada se sve te plate slože, na njegov račun mesečno leže preko 20 hiljada evra. Ali kao da to nije bilo dovoljno, njemu su prošle godine isplaćene dve nagrade – godišnje za 2017. i 2018. godinu ukupne vrednosti oko 14 miliona dinara. Na ime povrata uplaćenih doprinosa na PIO leglo je još 8,5 miliona dinara.
Ne bismo da grešimo dušu, možda je zaslužio nagrade. Pokušaćemo da dopremo do zaposlenih u Srbijagasu da čujemo šta je to direktor tako izvanredno učinio.
Sve u svemu skoro pola miliona evra godišnje. Zvanično.
Vozni park holivudskih zvezda
Dobro, nismo sigurni koje to holivudske zvezde poseduju skupoceni traktor Džon Dir, ali s obzirom na imovinsku kartu nepokretnosti, nema sumnje da Bajatović taj traktor i koristi.
OK, možda ne on, već neki nadničari za platu od 30 hiljada.
Tu su i skupoceni automobili, kojima nedostaje više oznaka, da bismo znali o kojim i koliko skupim modelima se tačno radi, ali ne sumnjamo da je naš bogati sugrađanin umeo da izabere kvalitet.
Kamioni, prikolice, autoprikolice… Sve je to prijavljeno.
Mada, veliki broj Novosađana je imao priliku da sretne Bajatovića ispred NIS-ove zgrade i hordu vozača i pratnje sa njim. Uglavnom je izlazio iz službenih automobila, marke Škoda, pa nije ni važno šta je to parkirano kod kuće u garaži. Šta nas se tiče?
Ne stanovi, već zgrade
Spisak nepokretnosti je toliko dug da ne može da se obuhvati opcijom „screenshot“.
Iz registra Agencije za borbu protiv korpucije vidimo da je Bajatović najviše ulagao u njive i pomoćne zgrade. Doduše, nije nam jasno kakve su to pomoćne zgrade sa kvadraturom preko 200 metara.
Tu je i više vikendica, vinograda, pašnjaka kao i stambena zgrada površine nešto više od 100 metara kvadratnih.
Detaljnu imovinsku kartu pogledajte na sajtu Agencije za borbu protiv korupcije.
Svaka druga čistačica u Srbiji poslala je dete na fakultet, a političar svaki četvrti
Bajatovic je mala beba za vlasnika skele u Beocinu, pešak 70din. auto 300din. kamion 800din. ako je prosek 10 auta u jednom smeru to je 28 puta na dan.I računica kaže 28 x 300 x 10 = 84000din na dan, kakav bre Bajatovic onda i to bez poreza od 91.god. U mestu gde postoji cementara umesto da je izgradjen most..A mediji nas bombarduju sa glupostima umesto da uticu na vlast da gradi mostove..