Amazon je pokrenuo novu platformu pod nazivom Haul, koja ograničava maksimalnu cenu proizvoda na 20 dolara (15,79 funti), s ciljem konkurisanja jeftinim trgovinskim gigantima poput Temu-a i Shein-a.
Ovaj gigant online kupovine predstavio je Haul kao iskustvo koje je dostupno isključivo preko mobilne aplikacije za kupce u SAD-u, u okviru svoje aplikacije za kupovinu.
Amazon navodi da kupci mogu očekivati „neverovatno niske cene“ za proizvode na Haulu, koji su „vredni čekanja“ do dve nedelje za isporuku.
Kineski konkurenti Amazona u e-trgovini uživali su brzi rast poslednjih godina, ali su se suočili i sa kritikama zbog ekoloških posledica proizvodnje i isporuke sve većeg broja jeftinih proizvoda, prenosi BBC.
– Temu i Shein su se suočili s kritikama i zbog korišćenja rupa u zakonima o uvozu, kao i zbog toga što su neodrživi i neodgovorni prema životnoj sredini, izjavila je za BBC analitičarka maloprodaje iz kompanije „Forrester“ Sučarita Kodali, prenosi Nova ekonomija.
Pored maksimalne cene od 20 dolara, kompanija je saopštila da će većina proizvoda koštati manje od 10 dolara (7,90 funti).
U saopštenju za medije, Amazon je naveo primere, kao što su trodelni set brijača i „elegantan komplet ogrlice, narukvice i minđuša“, dostupni za manje od tri dolara svaki.
Takođe, besplatna dostava će biti dostupna za porudžbine od 25 dolara ili više, s rokom isporuke od jedne do dve nedelje.
Međutim, regulatori širom sveta postaju sve oprezniji prema platformama koje prodaju masovno proizvedene proizvode po veoma niskim cenama. Evropska komisija je u oktobru pokrenula postupak protiv Temua zbog zabrinutosti da ne sprečava prodaju ilegalnih proizvoda.
Dodaj komentar