Magazin Putovanja

All inclusive u Turskoj postao letovanje iz pakla, srpska porodica gadno prevarena (FOTO)

Kemer naslovna
Foto: Pixabay / Erik Karits

Uveliko traje sezona godišnjih i mnogi turisti iz Srbije već uživaju na plažama širom Sredozemlja, a neki su se već i vratili.

Verovatno jedna od najgorih stvari koje može da vam se desi na letovanju je da se razočarate u hotelski smeštaj, koji ste još i papreno platili, te da vas umesto očekivanog luksuza, dočeka prljavština, nedostatak obećanih sadržaja, ali i hrane.

Ne, ovde nije reč ni o kakvom „paradajz turizmu“, već o „all inclusive“ aranžmanu, koji se za jednu porodicu iz Zemuna pretvorio u pravu noćnu moru.

Oni su se se sredinom juna uputili u Kemer, poznato letovalište u Turskoj, u želji da provedu prijatan letnji odmor u hotelu sa pet zvezdica.

Međutim, ispostavilo se da to nije bio slučaj…

Papreno platili luksuzan hotel

Igor Rogan već godinama letuje u Turskoj i uvek se rado vraćao u ovu zemlju, pogotovo zbog bogatog programa za decu koji imaju. Ipak, nakon ovogodišnjeg letovanja, vrlo je verovatno da će proći neko vreme dok ne odluči da ponovo poseti tursku obalu.

Sa trudnom suprugom i trojicom sinova, Igor je ovogodišnji odmor želeo da provede u Kemeru u Antaliji. Prvi put su odlučili da putuju preko turističke agencije „1a travel“, i na osnovu njihove ponude na sajtu su rezervisali hotel sa pet zvezdica „ultra all inclusive“ varijantu, koju su za sedam dana platili 3.600 evra.

Dodatno ih je privuklo to što je na sajtu pisalo da se u okviru hotela nalaze dva akva-parka i da mogu oba i da se koriste. Kako priznaje, to im je bilo veoma bitno zbog dece i njihove zabave na letovanju.

Čistoća nezadovoljavajuća, hrana užasna

Međutim, od trenutka kada su stigli u Kemer počela je saga.

– Mi dolazimo u hotel 23. juna (do 30. juna je trajalo putovanje) i na recepciji hotela saznajemo da pola sadržaja koji se nalazi na sajtu „1A agencije“ ne postoji. Hotel se razdvojio prošle godine i sada su to dva hotela i sada onaj deo sa akva-parkom koji je bio predviđen za malu decu ne postoji, ne možemo da ga koristimo. Imamo samo jedan akva-park, koji je ekstremni akva-park, a koji deca ne mogu da koriste – rekao je Igor za B92.net.

To je bio samo početak odmotavanja klupka.

Igor Rogan Kemer letovanje
Foto: Igor Rogan / B92.net

– Tu krećemo čitavu sagu sa njima. Hrana je bila užasna, 50 minuta smo čekali u redu da bilo šta jedemo. Tuče su bile za meso. Hranili smo se u Meku u Kemeru, jer nismo mogli da dođemo do obroka u restoranu, jer kada bismo došli na red, više ničega ne bi bilo – rekao je Rogan.

Dodao je da je on krenuo na put kolima, dok je njegova supruga sa decom otišla avionom na destinaciju. Osim hrane i već očiglednog saznanja da hotel ne sadrži dva akva-parka kako je stajalo u opisu ponude, porodica Rogan nije bila zadovoljna ni čistoćom u čitavom hotelu.

Odmah su reagovali, ponuđena neadekvatna zamena

– Reakciju smo uputili prve večeri, kada smo videli kakva je situacija. U zakonskom roku smo se obratili vodiču, koji je rekao da otvaraju kancelarije sutra u 9 i da se tada jave – otkrio je Rogan.

Sutradan su ih dočekale dve ponude: ili da ih premeste u jeftiniji hotel bez doplate ili da ih premeste u hotel u Beleku, ali uz doplatu od 1.500 evra.

– Sramota je to što ste nam ponudili. Sramota za to jeftinije, a za ovo skuplje ću vam doplatiti i 500 evra za obe porodice – rekao je Igor odmah vodiču, ali mu je gospodin odgovorio da ta opcija nije izvodljiva.

Igor Rogan Kemer letovanje 2
Foto: Igor Rogan / B92.net

Odmor iz snova koji su sanjali pretvorio se u noćnu moru.

Čim su podneli žalbu, agencija sklanjala i vraćala sporni hotel u ponudu

Kada su se vratili sa letovanja, prvo su napisali žalbu i prijavili inspekciji slučaj, te stupili u kontakt sa Republičkom unijom potrošača. Kako nam je Igor priznao, od trenutka kad su počele prve žalbe, agencija je nekoliko puta sklanjala i ponovo stavljala sporni hotel u svoju ponudu.

U trenutku razgovora sa redakcijom portala B92.net Igor je bio kod advokata, gde je pripremao opomenu pred utuženje:

– Moj zahtev je da se vrati sav novac, to je deo materijalne štete. Odlučio sam se na taj hotel zbog njihovog lažnog predstavljanja. Moja misija je da budu kažnjeni za svoje ponašanje – objašnjava Igor.

Kako kaže, novac mu nije satisfakcija i zna da je moguće da prođu godine dok pravda ne bude zadovoljena.

– Dobio, ne dobio, to dugujem deci koja su potencijalno mogla da budu gladna, da nisam bio kolima – kaže Igor.

Šturi odgovor agencije

Kako bi saznali i drugu stranu priče, b92.net je stupio u kontakt sa agencijom „1a travel“, a Ivan Nikolić iz ove agencije je kratko za ovaj portal prokomentarisao ovaj slučaj:

– Dobio je odgovor pravnog tima i pravnog zastupnika koji se bavi tim prigovorima – kaže Nikolić.

Izvor: B92.net

Luftika #

komentara

Klikni da objaviš komentar

  • Iskreno, razumem kroz sta je prosla ova porodica jer smo se dete i ja upravo vratili iz Alanje. Suprug je moreplovac, trenutno na brodu. Od 3.dana boravka u hotelu smo imali stomacne tegobe, povracanje i proliv. Isprva smo mislili da je hrana bukvalno turska, neprilagodjena evropskom coveku i da imamo problem da svarimo. A onda su i drugi prijaviljivala tegobe. Prestali smo da se hranimo u hotelu. Bukvalno smo kupovali hranu slicnu onoj koju jedemo kuci, peciva iz Migrosa i kefir, i jela iz pecnice po restoranima , lazanje, pizze da znamo da je termicki obradjeno. Pred put su se okupili svi gosti i mi tu saznajemo da je vecina imala te probleme i da su se mnogi sreli na infuziji u bolnici. Medju njima i jedna trudnica. Mislim da nisu ozbiljno shvatili problem koji imaju sa vodom i da nisu dovoljno edukovani u cuvanju i pripremanju hrane. Verovatno salate i ostalo peru tehnickom voodm, a na velikim temperaturama i vlazi se mikroorganizami dobro razmnozavaju i opstaju. Takodje, diskutabilno je i od koje vode prave led u hotelskom baru. Da ne pricam da nije tacan opis plaze, preciznije plaza je opsana kao „treca po lepoti u Turskoj“, a u stvari je zbog kamenih tektonskih ploca i talasa totalno nebezbedna, sto mi je i lokalni taksista potvrdio. Nije u redu da narod Srbije nema pravo da ostavi recenziju na sajtu turisticke kuce (u nasem slucaju Travelland) preko koje je letovao. Zasto ne dozvoljavaju da ljudi napisu svoja iskustva, sta im se nije svidjalo i sta jeste? Ja bih,evo, upozorila sve ljude da je Turska kriticna zemlja, da u hotelu niste zasticeni, mi smo trazili promenu sobe jer nismo mogli da spavamo od buke, soba je gledala na prometni Ataturk bulevar i sve se svelo na to da cutimo i da nemaju trenutno sobu, da dodjemo sutra. „be quite, come tomorrow“ i iz problema nespavanja smo uleteli u jos veci, digestivni problem. Kuci smo dosli potpuno malaksali i jos uvek smo na oporavku. I sad bih ja napisala na sajtu Travellanda za Wasa hotel u Alanji, ali ne moooze jer nekom ne odgovara. I razumem bes ovog coveka i podrzavam ga sto zeli da preduzme korake da se takve i slicne stvari ne dogadjaju.

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
129 Shares
129 Shares
Share via
Copy link