Beograd Magazin

90 miliona od Grada Beograda za firmu Nebojše Krstića

Marketinška firma „Nova communications“, čiji je osnovač bivši savetnik predsednika Nebojša Krstić, a koja je trenutno u vlasništvu njegove bliske saradnice Jasmine Stojanov, dobila je od Gradske uprave Beograda posao oglašavanja u novinama vredan 90 miliona dinara (760.000 evra).

Kako piše portal „Pištaljka“, ova firma je i 2018. godine za posao oglašavanja inkasirala 90 miliona dinara od Gradske uprave Beograda.

„Nova communications“, registrovana kao preduzeće za tržišne komunikacije i propagandu, do početka septembra 2017. godine bila je u vlasništvu tadašnjeg člana Upravnog odbora Radio-televizije Srbije i medijskog savetnika bivšeg predsednika Srbije Borisa Tadića Nebojše Krstića.

Krstić je posle stupanja na funkciju vlasništvo preneo na saradnicu Jasminu Stojanov koja je takođe, kao šef informativne službe, radila u Tadićevom kabinetu.

– Siromašnijim penzionerima od Grada po paket sa „jafom“ i smokijem, a Krletu i ekipi 760 hiljada evra. Vanredno stanje u Srbiji 2020. – napisao je na Tviteru potpredsednik Narodne stranke Nikola Jovanović.

Inače, konkurs Gradske uprave Beograda raspisan je 24. februara ove godine za oglašavanje u dnevnim i nedeljnim listovima Blic, Kurir, Večernje novosti, Politika, Danas, Srpski telegraf, Informer, Alo, 24 sata, NIN, Vreme, Novi magazin, Pečat, Nedeljnik, Ekspres i Blic žena. U odluci o zaključenju okvirnog sporazuma navodi se da je komisija za javnu nabavku predložila da se ugovor zaključi sa firmom „Nova communications“, s obzirom na to da je da je ponuda ove firme „prihvatljiva i tržišna“. Navodi se da su dva učesnika javne nabavke odgovorila na poziv – „Nova communications“ i „Media point“.

Ponuda za oglašavanje u novinama „Nova communications“ iznosila je 35,7 miliona dinara sa PDV-om, dok je firma „Media point“ ponudila 41,4 miliona dinara sa PDV-om za te usluge. Inače, 90 miliona dinara predstavlja okvirni iznos koliko Gradska uprava Beograda planira da potroši za oglašavanje u narednih godinu dana.

Broj oglasa, navodi se u konkursnoj dokumentaciji, „nije moguće precizno utvrditi“, s obzirom na to da se oglasi „objavljuju za potrebe svih organa Grada Beograda“, a „pojedinačni ugovori će se zaključivati do utroška finansijskih sredstava, a najduže za period od godinu dana od dana zaključenja ugovora“.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Nebojša Krstić: Ukinuti Tviter, Fejsbuk i Jutjub dok traje vanredno stanje

Redakcija

komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
2.6K Shares
2.6K Shares
Share via
Copy link