Svi su izgledi da će TikToker Habi Lejm biti milijarder do 2029. godine. Iako nije najpraćenija osoba na čuvenoj platformi, našao je način da privuče pažnju Z generacije, piše portal Zambian observer.
U martu 2020. Habi je bio samo još jedan radnik otpušten iz fabrike u Italiji zbog pandemije korone. Njegova TikTok karijera započela je gejmerskim i plesnim videima. Do danas je postao svetska senzacija. Najluđe je to što je sve postigao ne izgovorivši nijednu reč. Sve je počelo sa jednostavnim videom u kojem je ismevao previše komplikovane „lajf hekove“, prenosi Nova.rs.
Nema skupe opreme niti scenarija: samo Habi, njegov telefon i lice bez izraza. Nije ni slutio da mu se smeši ogroman uspeh. U narednim mesecima broj njegovih pratilaca je skočio. U aprilu 2021. već je imao 10 miliona pratilaca, a u julu 50 miliona. A danas – zapanjujuća 162 miliona.
Ipak, njegov uspeh nije bila puka sreća. Ispoštovao je pet ključnih elemenata da privuče pažnju Z generacije.
Jednostavnost
U svetu komplikovanih sadržaja, Habijevi videi su pravo osveženje, sa kojima je lako povezati se. On pronalazi prekomplikovane trikove za navodno olakšavanje svakodnevice i daje očito, lakše rešenje – bez ijedne reči. Ekonomišući i sa pažnjom, Habi daje maksimum humora za minimum vremena. Ne traći ni sekund.
Autentičnost
Habi je samo običan mladić koji je reagovao na apsurde sa interneta. Nije pokušavao da bude ono što nije – samo iskreno reaguje tako da ga milioni razumeju. Njegova priča o sticanju bogatstva je takođe autentična i mnogi se sa njom identifikuju. Ne samo da je počeo kao radnik fabrike, već i dalje snima u istom ambijentu i nosi kežual garderobu. Poruka je da se ne možeš doveka pretvarati da si neko drugi, jer autentičnost uvek pobeđuje.
Doslednost
Habi je ranije postovao nekoliko puta dnevno, čak po tri, četiri videa. Ta učestalost držala ga je vidljivim za TikTok zajednicu. Ali nije suština samo u kvantitetu, zadržao je i nivo kvaliteta objava.
Kritika vremena
Pored humora, Habijevi videi suptilna su kritika internet kulture. On se podsmeva savetima sa društvenih mreža. Habijev uspeh dovodi u pitanje ideju da morate govoriti engleski da biste postali viralni. Njegovi videi bez reči postali su način univerzalne komunikacije.
Rad na više platformi
Iako je TikTok osnovna platforma za objavljivanje Habijevih videa, njega i na Instagramu prati 80 miliona ljudi, a na Jutjubu ima 10 miliona pretplatnika. Ipak, shvatio je da pregledi ne plaćaju račune, odakle ide i poslednje pravilo igre, iako nevezano sa privlačenjem pažnje mladima.
Monetizacija
Habi je diverzifikovao svoj prihod kroz sponzorske ugovore sa Xboxom, Netfliksom i Amazonom, partnerstva sa kriptovalutama i kolekcije NFT-ova.
Kada privučete pažnju na svoj sadržaj, počnite da pretvarate pratioce u kupce. Zaključak je da nikada ne potcenjujte influensere kao netalentovane ili srećnike. Najbolji (poput Habija) su, ocenjuje ZO, vrhunski psiholozi i marketinški stručnjaci. Njegov uspeh nas uči da ideje ne moraju biti revolucionarne da bi postale viralne. One samo moraju biti vaše.
Izvor: Nova.rs
Dodaj komentar