Svet

Romantični tajni signali ananasom, novi trend u marketima Španije zbog kojeg je reagovala i policija

ananas
Foto: Pixabay

Neobična manija, koja ohrabruje singl osobe da traže partnere u supermarketima korišćenjem tajnog signala baziranog na voću, izazvala je haotične scene u Španiji i dovela do poziva policiji da uspostavi red.

Poslednjih dana, mnoge Špance koji nisu u vezi ili braku privukle su tvrdnje da između 19 i 20 časova, u lancima supermarketa Merkadona, mogu pronaći ljubavnu avanturu, posebno ako stave ananas naopako u njihova kolica za kupovinu, piše BBC na srpskom.

Čini se da za taj fenomen dobrim delom zaslužna glumica i humoristkinja Vivi Lin, koja je na društvenoj mreži TikTok objavila video kako gura kolica oko prodavnice Merkadona, govoreći o navodnom izlogu.

– Vreme za spoj u Merkadoni je od 19 do 20 časova, rekla je ona.

Na zvaničnom TikTok nalogu, supermarket je postavio ovu voćku sa natpisom: „Ananas na polici Merkadona čeka na vas da dobijete sastanak.“

Manevar sa ananasom se navodno završava guranjem kolica do dela prodavnice sa vinima i nadom da će osoba koju smatrate privlačnom odgovoriti pozitivno.

Kako je priča postala viralna, dovela je do neobičnih i ponekad neprimerenih prizora.

U izveštajima iz Madrida se pominju grupe tinejdžera koji su uveče gurali kolica po prodavnicama, a da nisu kupili ni jedan proizvod.

Jednog čoveka su prijatelji obukli u džinovski ananas u prodavnici u sklopu njegove momačke večeri.

U Bilbau, policija je pozvana da dođe u jedan od marketa Merkadone između 19 i 20 sati zbog meteža, iako nije bila obavezna da interveniše.

Pesma, koja kruži onlajn, dodatno je podstakla uspeh trenda rečima: „U odeljku za vino / Srce moje juri / Tražim nekog posebnog / Što je potrebno mojoj duši.“

Ovo nije prvi put da se ananas okrenut naopako koristi kao šifra.

Korišćen je kod svingera, ljudi zainteresovanih za zamenu seksualnih partnera, da pronađu jedni druge.

Iako se najnovija upotreba voća u ove svrhe možda pokazala popularnom kod nekih, određeni izveštaji pokazuju da ananasomanija nije naišla na naklonost mnogih zaposlenih u Merkadoni kojima ostaje da raščiste robu.

Na jednom snimku se vidi kako radnik gura kutije voća sa polica u magacin jer se bližilo 19 časova.

Kompanija kaže da trend „nisu pokrenuli oni, već je nastao spontano“.

Neki posmatrači su zauzeli kritički stav.

– Pad u kandže kampanje osmišljene putem društvenih mreža može biti nevin, kao što je slučaj sa ‘Ananasgejtom’, sa svim šalama i detinjarijama koje ona generiše, napisala je društvena komentatorka Suzana Kvadrado u listu La Vanguardia.

Upozorila je da to takođe pokazuje kako virtuelni svet „može da uslovljava društveno ponašanje i pretvara korisnike u glasnogovornike besplatno“.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Izvor: BBC na srpskom

Ekipa Luftike

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link