Dečiji um neretko je u stanju da bolje i logičnije povezuje stvari od odraslih. Iz tih razloga sve češće na društvenim mrežama možemo da vidimo genijalna rešenja zadataka i prava mala remek-dela u vidu školskih sastava.
Jedan od poslednjih bisera prikazuje zadatak iz srpskog jezika, za koji smo ubeđeni da ga je uradio budući genijalac.
Naime, od učenika je traženo da „imenice koje su napisane u množini napišu u jednini i obrnuto“. Nastavnik je dobio ovako rešen zadatak.
Dete je sve reči prebacio iz jedninu u množinu i iz množine u jedninu, ali je dodatno i unatraške pisao, poštujući „obrnuto“ što je traženo u zadatku.
– Ovo jeste potpuno tačno. To što pisac zadatka ne razmišlja, njegov problem – ređali su se komentari na fotografiju.
Šta vi mislite, da li je klinac dobro rešio zadatak?
Ovo nije potpuno tacno. Ako je bukvalno shvaceno, zasto su reci iz jednine prebacene u mnozinu kad to ne pise? Filozofiram naravno, decji mozak je genijalna stvar!