Svakako da čovek odlazi na letovanje da se opusti, zaboravi na svakodnevne brige koje ga more i uz zvuke talasa makar na kratko pobegne od čemerne stvarnosti.
Međutim, često se dešava da se u tom opuštanju neki od nas i raspuste, pa se ponašaju na način kako to ne bi činili kod svoje kuće i za sobom ostavljaju haos i prljavštinu.
Na takvo ponašanje gostiju često se žale vlasnici apartmana u kojima turisti odsedaju, poput jedne gospođe na hrvatskom primorju, koja je na Tviteru objavila snimak stanja smeštaja koji iznajmljuje, nakon što su ga posetioci napustili.
„O mirisima nećemo“
Naime, svuda u apartmanu bila je gomila đubreta, a gosti su ostavili i neoprane sudove, razbacane semenke po podu terase, te se nisu udostojili ni da rasklone ostatke hrane sa trpeze, prenosi Blic Žena.
„Kako u cijenu apartmana (osim dovoljnog broja toaletnih papira) uključiti i bacanje smeća koje proizvede „gost“. Ne pitam, samo vam evo pokazujem kako to izgleda. O ‘mirisima’ nećemo“, napisala je ova ogorčena žena.
Snimak je izazvao burne reakcije širom regiona, i dok su se neki zgražavali, ogroman broj ljudi stao je na stranu gostiju, te se nije libio da uputi agresivne reči i kritike gazdarici.
Grubi komentari turista – odraz kućnog (ne)vaspitanja?
„Najbolje je još da tražite i da vam okreče zidove“, „Najbolje je da turisti samo pare pošalju i uopšte se ne pojave“, „Uzimaju brutalne iznose za rupčage i onda očekuju da im gosti još i apartman pospreme“, „Nečuveno, sigurno su i klimu palili“, „Ovo uopšte nije svinjac. Neka počisti za gostima koji su mu dali 100 evra za dan najmanje i neka ćuti“, „Ponašaju se kao da je turista kmet“, samo su neki od grubih, oštrih komentara.
„Moj objavljeni tvit o gostima izazvao je dežurne dušebrižnike. Svatko ima izbor, ako imate problem s apartmanima i iznajmljivačima, idite u hotele. Uvijek postoje dvije strane, u svemu. Ali neki komentari su zaista zastrašujući u svojoj grubosti i agresivnosti“, ubrzo je prokomentarisala sama vlasnica.
Izvor: Blic žena
Dodaj komentar