Vesti Vojvodina

Šid dobija svoju prvu Lidl prodavnicu

Lidl Srbija

Lidl Srbija nastavlja da širi prodajnu mrežu širom zemlje i otvara prvu prodavnicu u Šidu. Nova prodavnica u Ulici Sremskog fronta 1A, biće otvorena u četvrtak, 9. oktobra, a građanima Šida će omogućiti svakodnevnu kupovinu sa najboljim odnosom cene i kvaliteta – u njihovom komšiluku.

– Radujemo se što ćemo uskoro imati priliku  da i stanovnicima Šida i okoline, kroz naš pažljivo odabran asortiman, ponudimo najbolji odnos cene i kvaliteta. Verujemo da ćemo time, ali i celokupnim iskustvom kupovine u Lidlu, zadobiti poverenje potrošača i u ovom gradu i uveriti ih da se kupovina u Lidlu zaista isplati – izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac sektora Corporate Affairs u Lidl Srbija.

Potrošačima će u novoj prodavnici biti dostupne i samouslužne kase  – jednostavan i brz način plaćanja, posebno praktičan kada je reč o manjoj nabavci. Ovaj sistem nudi dodatnu fleksibilnost, jer potrošači mogu sami da skeniraju i pakuju proizvode sopstvenim tempom.. 

Otvaranjem prodavnice u Šidu, Lidl donosi i nova radna mesta, pa će tako više od 20 novih zaposlenih raditi u stabilnom i podsticajnom okruženju, uz čitav niz pogodnosti koje Lidl obezbeđuje svojim zaposlenima. Među njima  su privatno zdravstveno osiguranje, kao i program podrške zaposlenima (EAP – Employee Assistance Program), koji omogućava besplatne i poverljive konsultacije sa stručnjacima iz oblasti prava, finansija i psihologije. 

Povodom otvaranja prodavnice u Šidu, Lidl je za period od 9. do 15. oktobra pripremio posebne pakete „Bebina čarobna kutija“ sa pažljivo odabranim proizvodima namenjenim prvim danima roditeljstva. Ovi paketi biće uručeni svim porodiljama čije se bebe rode u okviru Patronažne službe Doma zdravlja Šid, kao simbol pažnje i podrške u ovim važnim životnim trenucima. Mamama će paketi biti uručeni prilikom izlaska iz porodilišta.

Radno vreme nove Lidl prodavnice u Šidu biće svakog dana u nedelji od 8 do 21 čas.

„Lidl. Isplati se.“ kampanja

Lidl je prošle nedelje pokrenuo svoju prvu međunarodnu brend kampanju u 31 evropskoj zemlji pod sloganom „Lidl. Isplati se.“. Kampanja predstavlja više od reklamne poruke – ona je obećanje i emocionalni most ka svim Lidlovim potrošačima, a novi slogan kompanije i poruka prevazilaze obećanje najboljeg odnosa cene i kvaliteta.

„Isplati se.“ za Lidl znači prepoznati i ceniti prave vrednosti u životu – one koje su ljudima zaista važne: sigurnost, pouzdanost i ostvarenje ličnih, malih, i velikih snova. Na ovaj način, Lidl stvara pravu vrednost za potrošače, zaposlene i poslovne partnere, postavljajući u temelje snažnog i održivog brenda obećanje koje je realistično i vredno, kako danas, tako i u budućnosti.

Da li znamo šta kupujemo? Mali vodič kroz oznake na Lidl proizvodima da biramo zdravije i održivije

Redakcija Luftika.rs

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link