Magazin Putovanja

Ako letujete u Italiji, pripazite se „trika sa retrovizorom“: Ovako prevaranti izvlače novac naivnim vozačima

prevaranti trik sa retrovizorom italija
Ilustracija, Foto: Shutterstock

Pravo je uživanje kada jezdite automobilom mediteranskom obalom, pošto vam se pruža prilika da zastanete gde želite i detaljno obiđete šarmantne gradiće i skrivene uvale.

Međutim, ukoliko ste na more zaputili auto-putem, treba da budete oprezni, posbno u Italiji, pošto prevaranti koriste „trik sa retrovizorom“, kako bi iznudili novac od vozača.

Nije u pitanju ništo novo i revolucionarno, ali ipak i dalje ima dobru prođu kod nesnađenih turista.

Prevaranti ponovo koriste ovu foru koja može skupo da košta turiste, piše nemački AutoBild.

– Oni posebno biraju vozila turista, bez obzira da li je u pitanju mali automobil ili karavan – objašnjava Kristof Tir, prenosi Index.

Kako funkcioniše ova prevara?

Prevaranti sustižu turiste na auto-putu i ​​traže od njih da stanu.

Zatim tvrde da su ih u vožnji udarili i oštetili im retrovizor.

Pokazuju žrtvama retrovizor (koji je ranije bio oštećen) i ubeđuju ih da je nastao usled bočnog udara, tokom vožnje auto-putem.

Tada im traže gotovinu da plate štetu. Takođe traže da se policija i osiguranje u to ne mešaju.

– Prevaranti koriste trenutak šoka i stavljaju svoje žrtve pod vremenski pritisak, kako bi ih naterali na nepromišljene radnje – rekao je advokat Jan Bartol.

Šta u stvari treba uraditi

– Najbolje je uopšte ne stati i snimati i fotografisati situaciju – kaže Tir i dodaje da prevaranti često odmah odustanu, kada shvate da ih snimaju.

Prema rečima žrtava, italijanska policija nije od velike pomoći u ovom slučaju.

– Hteli smo da to prijavimo policiji. Nažalost, rekli su nam da to nije moguće – rekla je jedna žrtva za austrijski list Klajn Cajtung.

Izvor: Index

Ove godine put do Grčke autom skuplji nego pre, cene putarina skočile do 35%

Luftika #

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
Share via
Copy link