Na poziv kompanije Lidl Srbija i na nekoliko sati, oko 20 osoba sa invaliditetom „blokiralo“ je parking ispred jedne Lidl prodavnice u Beogradu. Aktivnost koja je svakako skrenula pažnju prolaznika je za cilj imala promociju nastavka kampanje „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta!“ koju kompanija Lidl Srbija sprovodi sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom (NOOIS).
Lidl i NOOIS ovim gestom još jednom su pozvali nesavesne i bahate vozače koji se parkiraju na jasno obeleženim mestima za osobe sa invaliditetom da razmisle o svojim postupcima i osećaju koji izaziva „nepravedno zauzeto“ parking mesto.
Mesta na parkingu bila su zauzeta od strane osoba sa invaliditetom i simbolično postavljenim invalidskim kolicima, a da osećaj i iskustvo nisu prijatni potvrdili bi svi vozači koji bi jutros u Beogradu na parkingu Lidl prodavnice u Vojvođanskoj ulici uzaludno pokušali da parkiraju svoj auto.
Tako je „Hoćeš da menjamo mesta?“, deo slogana kampanje kompanije Lidl, dobio pravu praktičnu dimenziju i potrošače ali i sve vozače još jednom podsetio na značaj podizanja svesti o pravima i potrebama osoba sa invaliditetom i poštovanju pravila OSI parking mesta.
Mesta za osobe sa invaliditetom obeležena žutom bojom umnogome olakšavaju funkcionisanje i parkiranje osobama sa invaliditetom, pre svega zbog širine mesta i blizine ulazu.
Bahato parkiranje na ovim mestima i njihovo zauzimanje od strane osoba kojima nisu neophodna, predstavlja samo još jednu u nizu svakodnevnih prepreka za osobe sa invaliditetom.
Projekat „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta!“ kompanija Lidl Srbija sa partnerskim organizacijama sprovodi već drugu godinu zaredom, a od početka juna Lidl dodatno obeležava parking mesta ispred svojih prodavnica, ostavlja poruke nesavesno parkiranim vozačima i sprovodi aktivnosti u nadi da će sa saradnicima i organizacijama zajedničkim snagama uspeti da podigne svest vozača o značaju adekvatnog parkiranja i posledicama koje bahato parkiranje ima na osobe sa invaliditetom.
Dodaj komentar