Najlepša poslastica tokom letnjih dana – lubenica. Slatka kao med, prepuna prirodnih sokova, bogata vitaminima. Jedan zalogaj i vrućine se lakše podnose. Još kad znate da je domaća, uzgajana na našim njivama, bez hemije, užitak je veći. E, baš takve su lubenice u Lidlu! Pravo iz Srema, iz sela Klenak, od proizvođača Vase Rajčevića. Ovaj mladi domaćin, koji nema još ni 30 godina, glavni je Lidlov dobavljač lubenica. Na imanju od 40 hektara, Vasa je nastavio porodičnu tradiciju, koju je započeo još njegov deda davne1973. godine. Pre šest godina preuzeo je posao i započeo saradnju sa Lidlom, koja je rezultirala povećanjem standarda i proizvodnje.
Samo provereno i najbolje
Svi domaći dobavljači voća i povrća kompanije Lidl Srbija poseduju Global GAP I GRASP sertifikate, koji garantuju da su proizvodi u skladu sa propisanim standardima u oblasti kvaliteta i bezbednosti hrane, održivosti i socijalne zaštite. To se odnosi i na dobavljače lubenice.
– Jasno se primeti da je Lidl itekako razumeo značaj domaćih dobavljača i da je spreman da tu saradnju gradi. Nama je omogućio sigurnost, stabilnost, rast i razvoj poslovanja, kaže Vasa Rajčević i dodaje da je od početka saradnje sa Lidlom udvostručio svoje kapacitete i obezbedio neophodne standarde.
Pažnja koju Lidl posvećuje standardima kvaliteta, dodatno motiviše dobavljače da nastave da unapređuju svoju proizvodnju, što je na dobrobit potrošača.
Od njive do rafa za 2 dana
Upravo je Vasa primer, koliko je značajna podrška domaćim proizvođačim, kojima je Lidl Srbija i ovog leta ostao veran. Partnerski investirajući u kvalitet i razvoj srpskih proizvoda, naročito voća i lubenica svih vrsta – obična, besemena, baby, žuto srce i crna besemena, obezbeđen je rast i razvoj poslovanja.
Da je za Lidl saradnja sa domaćim dobavljačima više od poslovne odluke, da predstavlja odgovornost prema zajednici i potrošačima, potvrdila je Jovana Majstorović, ispred sektora Corporate Affairs kompanije Lidl Srbija i dodala:
– Ponosni smo na kvalitet i svežinu naših lubenica. Vasine lubenice prolaze put od branja na njivi do rafa u prodavnici kroz svega dva dana, uz sprovedene sve potrebne provere i testiranja proizvoda. Podatak da smo ukupno oko 5.000 tona domaćih lubenica otkupili ove godine potvrđuje to da potrošači cene i prepoznaju našu posvećenost.
Kako prepoznati najslađu lubenicu
Još jedan dokaz da saradnja Lidla sa domaćim dobavljačima prevazilazi stroge poslovne okvire, jeste gajenje prijateljskog odnosa. U tom duhu, nedavno je za predstavnike medija Lidl Srbija organizovala posetu Vasinom imanju. Tu su imali priliku da od domaćina saznaju šta je sve potrebno za uzgoj lubenica i kako izgleda celokupan proces od sadnje do dospevanja u Lidlova skladišta. Vasa nam je otkrio i male tajne zanata – kako prepoznati najslađu lubenicu.
– Širina šare najviše određuje kakva je lubenica unutra. Ako se šara širi to znači da je slatka. Takođe, lubenica treba da bude žuta dole gde je ležala na zemlji, a peteljka da bude iskrivljena. To znači da je slatka i sveža, otkrio je Vasa.
Zahvaljujući kontinuiranoj podršci lokalnim proizvođačima, kompanija Lidl nastavlja da podržava i razvija proizvodne kapacitite u zemlji, nastojeći da pruži čvrst oslonac onima koji svoje znanje, vreme i trud ulažu u proizvodnju kvalitetnih namirnica za trpeze širom Srbije, ali i uz potencijal i za izvoz u druge Lidl zemlje.
„Pružam ti šapu“ – Lidl donirao tonu hrane napuštenim životinjama
Dodaj komentar