Magazin

Mladenovac dovodi influenserku u osnovne škola da nešto ispredaje

Grad Mladenovac pozvao je popularnu influenserku i tiktokerku Saru Damnjanović da 5. oktobra poseti nekoliko osnovnih škola u tom gradu i učenicima od 5. do 8. razreda odgovori na njihova pitanja.

Osim što je osvojila titulu Miss Asia Global 2019. i što se zna da je studentkinja ekonomije, višestruka šampionka Balkana i Evrope u tekvondu i influenserka, važno je znati i da Sara može na štiklama nogom da podigne i spusti rampu, što je pokazala u jednom videu.

Mladenovački đaci će sigurno imati pregršt pitanja za nju. I baš oko toga se povela polemika na Fejsbuku.

“Saru znam lično i devojka je skroz ok, veoma lepo vaspitana i kulturna, svetski je poznata, i ja sam mnogo pametnih stvari o online marketingu naučio od nje. Sara je šampion u Taekwondu. To je sport u kom ima malo para osim ako se ti sam ne iscimaš da kreiraš neki svoj imidž. Ona je iskoristila društvene mreže da prikaže svoje talente za fudbal i baratanje nogama generalno. Onda su je kontaktirali sponzori i sada tako zarađuje, a sprema i svoj brend kao sledeći nivo. Jako dobra priča o preduzetništvu.

Naravno, ljudi vide njene slike u bikiniju i jedino to komentarišu. E sad, da li je deci to potrebno? Ja mislim da jeste, potrebno je da imaju i ceo predmet o preduzetništvu i marketingu jer ta deca će živeti u 100% digitalnom dobu. Neka devojčica može da vidi njen primer i da sutra i ona namesti sebi lep život – putuje po svetu gde god poželi i da sama zaradjuje tako da može da kupi šta god poželi”, piše Istok Pavlović, a prenosi Nova.

“Deca izlaze iz osnovne škole funkcionalno nepismena ali im treba ‘marketing’ predavanje od ‘influensera’”, jedan je od odgovora.

“Škola je trenutno skraćena na par sati dnevno. Decu jedva da stižu da nauče da pišu i čitaju i sad je opravdano dovoditi influenserku koja promoviše ‘zdrav’ imidž adolescentima koji su jelte formirane ličnosti, koji su u pravom uzrastu da prepoznaju marketinški potencijal filtera, filera, mačijih očiju, preterane šminke i generalno šupljine praznine. Forme bez sadržaja”, drugi je odgovor.

“Nama su dovodili Nindža Kornjače koje očigledno nisu bile prave, zato imamo problem sa poverenjem. Bio je i Big Lale za dinar i po. Takođe je ostavilo posledice. Dajmo šansu novom pristupu…”

Na kraju, ako već pričamo o edukaciji dece o online marketingu i preduzetništvu, sigurni smo da je opština Mladenovac, ako im je to uopšte bila ideja, sigurno mogla da nađe uspešne, stručne ljude koji bi klincima na neposredan, ali koristan način mogli da objasne o čemu se tu zaista radi.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Kija Kockar: Nekada se čitala Desanka, ovo je moje vreme! Ući ću u čitanke

Redakcija

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
20 Shares
Share via
Copy link