Magazin Srbija

Čisto iz ljubavi – Lidl uklonio iz prirode 90 tona otpada

Akcija čišćenja Goč

Masovna proizvodnja i upotreba plastike, počela je pre oko 70 godina i od tada je ovaj veštački materijal sveprisutan u našim životima. Istina, ona je umnogome olakšala naš život, ali se nažalost pokazalo da je plastika dobar sluga, ali vrlo rđav gospodar, jer je čovečanstvo dovedeno u situaciju da robuje ovom materijalu. Prekomerna potrošnja plastike zagađuje vodu, vazduh i hranu, ubija divlje životinje, reke i okeane.

Svoj doprinos očuvanju prirode i razvijanju ekološke svesti, kompanija Lidl redovno sprovodi kroz različite akcije i kampanje. Poslednja je bila na planini Goč, kojim je obeležen kraj ekološke akcije „Čisto iz ljubavi“.

Lidl eko akcijaTokom ovogodišnjeg ciklusa kompanija je uz podršku partnerskih organizacija uklonila 30 tona otpada iz prirode, dok je od samog nastanka projekta, uklonjeno više od 90 tona kroz više od 100 akcija u kojima je učestvovalo oko 3.900 volontera. Na svečanom otvaranju izložbe posvećene projektu u Vrnjačkoj Banji, kroz fotografije lokaliteta u Srbiji predstavljeni su ovogodišnji postignuti rezultati prikazom stanja pre i posle sprovedenih akcija čišćenja.

Kompanija Lidl Srbija je kroz pomenuti projekat ove godine sprovela 9 akcija čišćenja zajedno sa partnerom, ekološko humanitarnom organizacijom „Čepom do osmeha“, ali i finansijski podržala jedanaest lokalnih organizacija u njihovim akcijama čišćenja. Učinak ovog projekta meri se u tonama uklonjenog otpada, čistijoj prirodi i promeni svesti kojoj doprinosi. Tokom 2024. godine je preko 800 volontera uklonilo više od 30 tona otpada u akcijama širom Srbije, a 4,5 tone različitih matrijala će biti reciklirane.

– Kao društveno odgovorna kompanija trudimo se da praktičnim primerima i direktnom ekološkom akcijom motivišemo javnost i pokrenemo pozitivne promene u društvu. Kao kompaniji nam je važno da mislimo o boljem sutra za buduće generacije, ali i njih da uključimo u održive i ekološke prakse. Zato smo i ove godine tokom projekta održali i eko-edukacije namenjene upravo najmlađima, izjavila je Marija Kojčič, rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.

Izložba na otvorenom u Vrnjačkoj Banji

Svi građani i posetioci Vrnjačke Banje imaće priliku da u narednih sedam dana pogledaju izložbu „Čisto iz ljubavi“ na otvorenom na Trgu kulture, koja na slikovit način prikazuje kako zajedničkim snagama možemo okruženje učiniti boljim mestom za život.

Izlozba Vrnjačka Banja– Veliko nam je zadovoljstvo što smo bili deo ovog projekta, zajedno sa kompanijom Lidl Srbija. Ove godine, očišćena je velika količina otpada, a gde god da smo bili, dočekani smo čisto iz ljubavi. Ponosni smo što je kroz naše edukativne ekološke radionice prošlo više od 650 mališana iz osnovnih i srednjih škola a plan je da u budućnosti nastavimo, izjavila je Miljana Budisavljević, predstavnica Udruženja „Čepom do osmeha“.

Akciji čišćenja na Goču priključili su se i novinari iz Beograda, koji su zajedno sa volonterima uklonili  otpad iz prirode planine Goč. Njihov doprinos nije bio samo u izveštavanju o događaju, već i učestvovanju u akciji, što naglašava zajedničku odgovornost prema očuvanju naše životne sredine.

Lidlov „reset plastike“

Lidlov projekat „Čisto iz ljubavi“ deo je internacionalne strategije Švarc grupe „REset Plastic“, koja je  usmerena na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, recikliranja plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike, uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. Nastao je 2020. godine i fokusiran je na uklanjanje otpada iz prirode i recikliranje prikupljene plastike.

Trg kulture Vrnjačka BanjaO Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 72 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

Potrošači u Srbiji izabrali Lidl za prodavnicu godine – a ovo je 5 razloga zašto

Luftika Promo

Ovo je promotivni tekst stvoren u laboratoriji redakcije portala Luftika. Ako želite da vaš brend bude ovako predstavljen, kontaktirajte nas na marketing[@]luftika.rs.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link