Srbija Vesti

LIDL Srbija je nosilac Employer partner sertifikata petu godinu zaredom

Employer Partner
Foto: LIDL Srbija

Kompanija Lidl Srbija nosilac je prestižnog „Employer Partner“ sertifikata, koji dodeljuje vodeća konsultantska kompanija u oblasti HR-a, SELECTIO Grupa. Ovim priznanjem, Lidl je već petu godinu zaredom prepoznat kao kompanija koja je izuzetno posvećena zaposlenima uz primenu najviših standarda i praksi u upravljanju ljudskim resursima. 

Kroz 20 godina poslovanja, SELECTIO stručnjaci sproveli su 20.000 evaluacija HR sistema, zbog čega danas imaju detaljan uvid u sve tipove organizacija. Sertifikat „Employer Partner“ se dodeljuje na osnovu sveobuhvatne evaluacije HR sistema i procesa kompanije, kojom se analizira i perspektiva poslodavca, ali i iskustvo zaposlenih. Kompanija Lidl Srbija je još jednom dokazala svoju posvećenost, efikasnost i visok standard u vođenju HR procesa na svim nivoima poslovanja. 

– Employer Partner sertifikat je potvrda da smo i dalje na pravom putu u održavanju i stvaranju podsticajnog i podržavajućeg radnog okruženja za naše zaposlene. Kontinuirano ulažemo u njihov profesionalni razvoj, dobrobit i zadovoljstvo, jer verujemo da su motivisani i ispunjeni timovi ključ uspeha. Nastavićemo sa podizanjem standarda u upravljanju ljudskim resursima sa ciljem da našim zaposlenima uvek ponudimo najbolje uslove rada – istakla je Ivana Marković, Direktorka Direkcije Ljudski resursi i članica Uprave u kompaniji Lidl Srbija.

Nosioci ovog prestižnog sertifikata predvode tržište u implementaciji pozitivnih promena, te postavljaju najviše standarde u stvaranju kvalitetnijih i atraktivnijih radnih mesta. 

– Lidl Srbija pokazuje izuzetnu posvećenost razvoju kvalitetnih radnih mesta, od transparentne komunikacije i aktivnog uključivanja zaposlenih u dijalog, do konkretnih akcijskih planova koji proizlaze iz njihovih povratnih informacija. Upravo ovakav pristup potvrđuje da je briga o ljudima zaista u središtu njihove strategije – rekla je Lara Šubić Šuša, voditeljica Employer Partner projekta iz SELECTIO Grupe.

Podrška koja pravi razliku

U Lidlu svi zaposleni imaju jednaku podršku od prvog radnog dana kroz razvojne planove, interne edukacije i programe rotacije, pružajući priliku za lični i profesionalni rast. Kompanija posluje kroz jasno definisane HR procese, podstiče timsku saradnju, nudi konkurentne uslove rada i kontinuirano unapređuje benefite za zaposlene.

Lidl Srbija se pored povećanja plata, dodatnih jednokratnih isplata, kartica za zaposlene u vrednosti do 50.000 dinara godišnje, na tržištu ističe i plaćenim svakim minutom rada, petodnevnoj radnoj nedelji, radom od kuće za radna mesta na kojima je to moguće, kao i privatnim zdravstvenim osiguranjem sa uključenim sistematskim pregledom i programom podrške za zaposlene EAP (Employee Assistance Program) kroz koji zaposleni besplatno dobijaju poverljive usluge savetovanja od strane eksperata iz oblasti prava, finansija i psihologije.

Dodelom „Employer Partner“ sertifikata, SELECTIO Grupa podstiče unapređenje HR praksi na tržištima regije. Ovo priznanje postavlja visoke standarde u oblasti rada, a kompanije nosioci priznanja, kao što je Lidl Srbija, na ovaj način imaju dodatan podstrek i odgovornost da nastave da grade temelje za bolju budućnost rada, doprinoseći poboljšanju uslova i postavljanju novih standarda u celom regionu.


O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnica u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

“Čisto iz ljubavi”: U Novom Sadu održana 1. ekološka radionica

Redakcija Luftika.rs

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link