U okviru humanitarne akcije „Mala dela su velika stvar“, potrošači su u Lidlu, prema prvim izveštajima donirali ukupno oko 25 tona proizvoda koji će biti dostavljeni korisnicima usluga Crvenog krsta Srbije.
U periodu od 29. novembra do 19. decembra, koliko je trajala akcija doniranja, prikupljeno je više od 40 hiljada artikala.
Akciji doniranja u Lidlu priključio se veliki broj građana u više od 30 gradova Srbije i doprineo tome da pomoć stigne onima kojima je neophodna. Najviše je donirano osnovnih životnih namirnica, brašna i testenine, ali primetno je da su potrošači Lidla mislili i na najmlađe, te značajan broj doniranih artikala čine i slatkiši koje će biti deo novogodišnjih paketića za decu.
– Zahvalila bih svima koji su odabrali da pomognu i načinili ovu humanitarnu akciju uspešnom. Kao doprinos kompanije, početkom naredne godine, Lidl će donirati sredstva za podršku Programu narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije, koje obezbeđuju obroke za ugrožene tokom cele godine – istakla je Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.
Više od 30 lokalnih organizacija, partnera Crvenog krsta Srbije, preuzimalo je donirane proizvode, koji će biti dostavljeni jednoroditeljskim porodicama, porodicama sa osobama sa poteškoćama u razvoju i posebnim potrebama, kao i staračkim domaćinstvima i drugim ugroženim grupama već do kraja januara.
– Zahvaljujemo se Lidlu na inicijativi i prilici da još jednom zajednički sprovedemo akciju solidarnosti. Posebnu zahvalnost dugujemo građanima koji su se uključili u akciju „Mala dela su velika stvar“ kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Svi zajedno ćemo olakšati život najranjivijima među nama i pomoći da bezbrižnije i dostojanstvenije dočekaju predstojeće praznike, kao i dolazeće zimske dane – izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.
Shodno broju stanovnika, ali i Lidl prodavnica, Beograd je bio najaktivniji, ali veliku želju da pomognu, kao i humanost i darežljivost pokazali su i građani Novog Sada, Loznice, Zrenjanina, Subotice i drugih gradova Srbije. Kroz svoju dugu istoriju od 145 godina postojanja i rada, Crveni krst Srbije pruža pomoć najranjivijima među nama angažovanjem velikog broja volontera, dobrotvora, zajednice i posebno društveno odgovornih kompanija.
Humanitarnom akcijom „Mala dela su velika stvar“, kompanija Lidl Srbija nastavlja da čini pozitivne promene u zajednici u kojoj posluje i podstiče promenu Za bolje sutra – koja čini moto odgovornosti kompanije.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 57 prodavnice u 34 grada širom zemlje.
Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. godinu.
Dodaj komentar