Već je sasvim izvesno – deo nacionalnog identiteta je i krilatica “Udri brigu na veselje”.
Kad je najteže, a mi Srbi, u šalu i pesmu.
Ništa nije drugačije ni sad, kada se svetom širi panika od Korona virusa.
Doduše, ovoga puta je sve to dobilo i jedan zvaničan ton, pa na ovu temu šale zbija čak i sam predsednik Srbije, bodren svojim stručnjacima iz pozadine.
Ali, vratimo se narodu.
Na društvenim mrežama, tema korona virusa provučena kroz šalu, satiru (ili bar pokušaje toga) je poslednjih nedelja vrlo aktuelna.
Setimo se kineske robne kuće iz Temerina. Vrlo konkretna poruka vlasnice tog butika na društvenim mrežama, u kojoj je pokazala i svoju nervozu zbog reakcija sugrađana, dočekana je kao “kec na deset”.
Status je postao viralan, a vlasnica nova zvezda YouTube-a.
Zatim se uključuje i humoru naročito okrenuta Twitter zajednica.
Sasvim je prihvatljivo da “baneš” nekom u Viber ovakvom porukom.
Ni Facebook ne izostaje.
A našminkani Instagram prati trend, kao i uvek.
Tu je i neizostavni region.
Da li je ovo fenomenalno ili je fenomen?
Šta vi kažete?
Dodaj komentar