U svom dopisu od 3. novembra 2021. konzorcijum kineskih kompanija CRIC i CCCC naveo je da je „Kompanija Starting odgovorna za projekat renoviranja stanice Novi Sad i perona“, objavio je Forbes Srbija.
Taj dopis bio je upućen tadašnjem direktoru Infrastrukture železnice Srbije Nebojši Šurlanu.
Direktor Šurlan je posle nedelju dana odgovorio je da „nakon uvida u dostavljenu dokumentaciju, investitor Infrastruktura železnice Srbije konstatuje da nema primedbe i daje saglasnost na predloženog podizvođača Konzorcijum kompanija Starting doo Beograd za renoviranje stanice Novi Sad i perona“.
Ovi dopisi deo su nove grupe dokumenata koju je Vlada Srbije postavila na svoj sajt.
Reč je o procesu objavljivanja dokumentacije o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom.
Deo dokumentacije je i odgovor Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture odnosno saglasnost na izbor Startinga za podizvođača. Saglasnost izdatu 2. decembra iste godine je ispred ministarstva potpisala v.d. pomoćnika ministra Anita Dimoski.
Ono što se u objavljenoj dokumentaciji ne vidi, ali što je viđeno u dokumentima koji su se pojavili u javnosti, jeste da je Starting imao i svoje podizvođače.
Ceo tekst pročitajte na Forbes Srbija.
Dodaj komentar