Ovoga puta nisu organizovali „Squid game“ već nešto što više naginje i podseća na „Squeeze game“.
Naime, kako Rojters javlja, južnokorejski grad Seongnam organizovao je događaj za upoznavanje ljudi u dvadesetim i tridesetim godinama, usled drastičnog i pretećeg pada nataliteta.
Organizatori su odlučni da se parovi upoznaju, pa su obezbedili crno vino, čokolade, igrice, besplatno šminkanje, kao i proveru kandidata.
Nakon pet takvih događaja ove godine, 198 od 460 ljudi su razmenili kontakte, u nadi lokalnih vlasti da će poznanstva rezultirati brakom i decom.
Prestonica Južne Koreje Seul je razmatrala organizovanje sličnog događaja, koji je otkazan usled žalbi da bi to predstavljalo uzaludno trošenje poreza građana, kao i neuspeha vlade da reši srž problema pada nataliteta, što su, kako se navodi, previsoki troškovi života i obrazovanja.
Prosečna stopa broja dece po jednoj ženi među zemljama u Organizaciji za ekonomsku saradnju i razvoj je bila 1,58 prošle godine, dok se Južna Koreja nalazi na poslednjem mestu na svetu sa 0,78 očekivane dece.
– Potrebno je direktno uložiti više u podržavanje trudnoće, porođaja i roditeljstva kako bi se to moglo nazvati politikom povećanja nataliteta – rekla je Jung Jei-hun, profesorka na Ženskom univerzitetu u Seulu.
Uprkos kritikama, na hiljade ljudi se svake godine prijavljuje za ekskluzivne događaje i smatraju da kritike nisu validne, jer se, kako tvrde, Južna Koreja suočava s demografskom krizom i vlasti rade šta je neophodno kako bi se samcima olakšalo upoznavanje, brak i deca.
Dodaj komentar