Prolom voda je i Prolom Water. Investiciona strategija prilagođavanja – nova konkurencija, novi zahtevi, nove kampanje. Kompanija decenijama nije menjala izgled ambalaže i ime, no i to se promenilo izlaskom na inostrano tržište.
Prva i najočiglednija promena je nova etiketa, koja je umesto prilično svedenog, tradicionalnog izgleda sada prilagođena modernijim trendovima.
Prolom vodu s takvom etiketom već godinama piju u Hong Kongu. Na sajtu prolomwater.com, koji je napravljen za to tržište, možemo videti da paket od 12 flašica košta oko 1.500 dinara.
U Japanu je pak jako popularna postala stara bočica, ako je suditi po društvenim mrežama. Brojne influenserke su se slikale s flašom, na kojoj se nalazila poznata stara etiketa i pisale kako je voda ukusna, lekovita i da se lako pije.
Da li je Prolom voda postala neka vrsta statusnog simbola u Japanu ili je u pitanju organizovana kampanja, te kako funkcioniše prodaja u toj državi, nismo uspeli da saznamo u ovoj kompaniji.
Ono što znamo jeste da se u martu prošle godine pojavila vest da je nedavno prosleđen drugi kontejner s 12.000 litara japanskom tržištu.
Nisam mogla da nađem novu ambalažu Prolom vode, pa sam na Instagramu pretražila #prolomvoda i otkrila –‐–> Azijatkinje koje se slikaju sa Prolom vodom ??? pic.twitter.com/jMTzcC5LeL
— Andrea (@andrea_ovde) August 18, 2020
Da su ozbiljno pristupili širenju na tržište Japana, pokazuje i činjenica da u Tokiju imaju kompaniju Minanno Ltd., koja distribuira i reklamira proizvode uz sajt istog imena. Takođe postoji i sajt prolomvoda.jp na čijem blogu se nekoliko puta mesečno pojavljuju tekstovi iz oblasti zdravlja.
Kazu da je jako popularna i skupa u Japanu, ja evo vec sat vremena blejim na instagramu, ukucao hashtag #prolomvoda na skoro svakoj objavi su oni gsahah
— Spužva Bobba (@whateva_bro) August 19, 2020
Pokušali smo i od naše ambasade u Japanu da saznamo šta se dešava, ali nam ni njihovi odgovori nisu stigli. Kako neki u šali kažu, Prolom voda će za Japance izgleda postati ono što je za nas Evian, a možda je sve samo dobro organizovana kampanja, s nekoliko manjih influensera, ali svakako izgleda neobično i izaziva pažnju.
Izvor: StartIt
Dodaj komentar