Lifestyle Magazin

Japanke masovno poziraju sa Prolom vodom, ali nikako da shvatimo razlog

japanke-prolom-voda

Prolom voda je i Prolom Water. Investiciona strategija prilagođavanja – nova konkurencija, novi zahtevi, nove kampanje. Kompanija decenijama nije menjala izgled ambalaže i ime, no i to se promenilo izlaskom na inostrano tržište.

Prva i najočiglednija promena je nova etiketa, koja je umesto prilično svedenog, tradicionalnog izgleda sada prilagođena modernijim trendovima.

Prolom vodu s takvom etiketom već godinama piju u Hong Kongu. Na sajtu prolomwater.com, koji je napravljen za to tržište, možemo videti da paket od 12 flašica košta oko 1.500 dinara.

U Japanu je pak jako popularna postala stara bočica, ako je suditi po društvenim mrežama. Brojne influenserke su se slikale s flašom, na kojoj se nalazila poznata stara etiketa i pisale kako je voda ukusna, lekovita i da se lako pije.

View this post on Instagram

Prolomvoda🧉 セルビアの医師もオススメ👨🏻‍⚕️‼️ 健康をサポートしてくれる高アルカリ、軟水だよ🥤 まろやかだから とっても飲みやすくてごくごく飲めちゃう😋 #プロロムヴォーダ #prolomvoda #軟水 #高アルカリ #みんなの合同会社 #monipla #minnanoltd_fan #美意識 #美容好き #美容好きな人と繋がりたい #美容好きさんと繋がりたい #コスメ好きさんと繋がりたい #美活 #スキンケア好き #コスメ好き #写真好きな人と繋がりたい #写真撮るのが好きな人と繋がりたい #写真撮る人と繋がりたい

A post shared by 🌈17ライバー つーちゃん🌻英会話講師 Bilingual (@tzuling0401) on

Da li je Prolom voda postala neka vrsta statusnog simbola u Japanu ili je u pitanju organizovana kampanja, te kako funkcioniše prodaja u toj državi, nismo uspeli da saznamo u ovoj kompaniji.

View this post on Instagram

プロロムヴォーダ 高アルカリ性(pH8, 8)のミネラルウォーターです。(通常のミネラルウォーターはpH約7の軟水です) こちらの水は水だけを飲むのがちょっと苦手という人にもオススメらしく、まさに私、水を飲むのが苦手なので今回お試ししてみました。 クセや匂いもなく、さらっとしていて本当に飲みやすい。 水が身体に良いことは知ってるけど、なかなか飲めなかったのでこれなら続けられそう🎵 どうしても水のまま飲めないという人はお茶やコーヒーに使ったりお料理に使うのもアリです! この水はセルビアでは医師が健康をサポートする水として勧めているので、健康に気をつけてる人や私みたいに水が少し苦手な人にピッタリですよ〜 #プロロムヴォーダ #prolomvoda #軟水 #高アルカリ #みんなの合同会社 #monipla #minnanoltd_fan #エイジングケア #美意識向上委員会 #女子力向上委員会 #美容好きな人と繋がりたい #ホームケア #デトックス #腸内環境 #免疫力アップ #ボディメイク女子 #健康美 #フリーモデル #ポートレートモデル #関西フリーモデル #関西モデル #関西サロモ #大阪モデル #サロンモデル #撮影依頼受付中 #被写体希望 #被写体サーチ #impress_shots #reco_jp #everything_in_your_world

A post shared by かなこ Kanako (@ka.s2.na) on

Ono što znamo jeste da se u martu prošle godine pojavila vest da je nedavno prosleđen drugi kontejner s 12.000 litara japanskom tržištu.

Da su ozbiljno pristupili širenju na tržište Japana, pokazuje i činjenica da u Tokiju imaju kompaniju Minanno Ltd., koja distribuira i reklamira proizvode uz sajt istog imena. Takođe postoji i sajt prolomvoda.jp na čijem blogu se nekoliko puta mesečno pojavljuju tekstovi iz oblasti zdravlja.

Pokušali smo i od naše ambasade u Japanu da saznamo šta se dešava, ali nam ni njihovi odgovori nisu stigli. Kako neki u šali kažu, Prolom voda će za Japance izgleda postati ono što je za nas Evian, a možda je sve samo dobro organizovana kampanja, s nekoliko manjih influensera, ali svakako izgleda neobično i izaziva pažnju.

Izvor: StartIt

Čitajte Luftiku na Google vestima

Vratila sam se iz Japana u Novi Sad i na ovih 10 stvari nikada neću moći da se naviknem

Redakcija

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
702 Shares
702 Shares
Share via
Copy link