Magazin Srbija

Iz aviona Vizera izbacili bebu, bahati momci ostali i maltretirali putnike

wizzair

Ognjena Lukića su, nakon niza neprijatnosti i verbalnog sukoba sa osobljem kompanije Vizer, zajedno sa suprugom i detetom, izbacili sa leta za Barselonu. On se tim povodom obratio Ministarstvu za trgovinu i turizam i njihovoj službi za zaštitu potrošača između ostalog i sa pitanjem kakav bezbednosni rizik prestavljaju njegova supruga i malo dete. Našem portalu su se javili svedoci koji tvrde da je na istom letu bila grupa bahatih mladića koji su divljali i maltretirali putnike, ali da njih niko nije izbacio iz aviona.

Ognjenova prijava biće prosleđena tržišnoj i turističkoj inspekciji, koje treba da utvrde pod kojim okolnostima su sa leta izbačeni njegova supruga i dvogodišnje dete, imajući u vidu da je samo on bio učesnik incidenta.

Ognjen kaže i da je pilot u avionu odluku o njihovom izbacivanju doneo na osnovu subjektivnog doživljaja stujarta, kao i da on zapravo ne zna ni kako pilot izgleda.

– Hteo sam i da se izvinim stujartu. Policiji koja je bila jako ljubazna, rekao sam da oni probaju da komuniciraju sa pilotom, da mu kažu da sam otac maloletnog deteta i da imam privatnu firmu. Mene su izbacili i to je u redu, ali kakav bezbednosni rizik predstavlja majka sa maloletnim detetom, to je odgvor koji neko treba da da – podvlači Ognjen.

Sve počelo zbog dečjih kolica

Kako je Ognjen rekao za prvi kontakt sa osobljem Vizera, koje je, kaže, bilo ekstremno neprofesionalno, bilo je kada im nisu dozvoli da unesu dečja kolica u avion, iako su kolica uredno bila prijavljena kao „cabin bag“.

– Postoji žalba koja je vidno istaknuta na sajtu Vizera, i postoji reklamacija koju je jako teško pronaći, ali link za reklamaciju ne radi! Pa korisnik niti može da ih pozove niti može da im piše. Eto kako nas varaju aviokompanije i kako te uskraćuju za prava – kaže Lukić.

Dodaje i da je razlika u tome što na žalbu mogu da ogovore u roku od 30 dana i nije zakonski obavezujuća.

Nemaš kome da se žališ

– Reklamacija je zakonski obavezna i moraju da odgovore u roku od 8 dana. Prema mišljenju advokata, ovde ima posla za tržišnu inspekciju i turističku inspekciju kojoj smo i poslali prijave – kaže Lukić.

Potvrda očevidaca

Redakciji portala Nova javili su se i očevici koji navode da je na spornom letu za Barselonu bilo problematičnih putnika, ali da to nije porodica Lukić. Svedoci kažu da je porodica Lukić jako prijatna, pristojna i kulturna, potvrđuju i da su ih na čekiranju karte pustili da prođu sa kolicima.

– Problemi su počeli već na samom ukrcavanju. Čekli smo više od pola sata, red se nije pomerao, nisu puštali nove putnike i nisu nam govorili o čemu se radi. Pri tom je u redu stajala grupa od 5-6 muškaraca četrdesetih godina koji su bili u vidno pripitom, rekla bih i drogiranom stanju. Ponašali su se bahato, vikali su, pevali i glasno puštali muziku na telefonu, unoseći nervozu ostalim putnicima – navodi jedna od putnica i očevidac nemalog događaja Milica Tadić.

Ona dodaje da su putnici nakon 40 minuta konačno ušli u avion, ali da su pravi problemi tek tada počeli.

– U avionu je bilo preko 40 stepeni, ventilacija nije radila i bilo je jako zagušljivo. Suprug i ja smo zauzeli svoja mesta u nadi da ćemo što pre poleteti i da će tada ventilacija proraditi. Prema planu leta, avion je trebalo da poleti u 18:15, ali minuti su prolazili mi smo i dalje stajali, a situaciju je dodatno pogoršavalo nedolično ponašanje grupe gore spomenutih muškaraca koji su seli neposredno ispred nas – priča Milica.

Niz nelogičnosti u ponašanju osoblja Vizera se nastavlja.

– Pitali smo osoblje šta se dešava i kada ćemo poleteti, rekli su da ne znaju. U nekom momentu, oglasio se kapetan leta i rekao da imaju problem sa jednim bahatim putnikom i da će se uskoro sve rešiti. Kako je par sa detetom bio u prednjem delu aviona, a mi u zadnjem, nismo znali o čemu se radi, i pitali smo se koliko li je taj putnik bahat, kada ovu grupu muškaraca niko ni ne opominje, a kamoli da ih izbacuje – dodaje sagovornica Nove.

Skidali se, terali putnike da im donesu vodu

Međutim, to nisu bile jedine nevolje sa kojima se suočavaju putnici.

– Za to vreme u avionu je postajalo sve toplije, na momente smo mislili da ćemo se ugušiti, a grupa muškaraca je i dalje vikala i pevala, psovali su i terali putnike (ne posadu, već putnike na letu) da im donesu vodu, skidali su se i koketirali sa osobljem na šta su im ovi uzvraćali osmehom, bez ikakve opomene.Videvši sve to, osetili smo se nesigurno i počeli da strahujemo kako će takvo osoblje koje dozvoljava bahato ponašanje ovih muškaraca i koje “nema pojma” šta se dešava sa klimom i ventilacijom, upravljati ovim letom do Barselone – zabrinuta je bila čitateljka portala Nova.

Prema njenim rečima, atmosfera u avionu je ličala na onu iz čuvenog autobusa „Ko to tamo peva“.

– Nakon nekog vremena kapetan se ponovo ‘herojski’ oglasio i rekao da je policija izbacila bahatog putnika i da ćemo uskoro poleteti – priča Milica.

Ipak, nezadovoljstvo putnika, imaće posledice i po samu kompaniju.

– U avionu smo svi odahnuli i bili srećni što se rešila situacija sa ‘bahatim’ putnikom, uopšte ne znajući da se radi o roditeljima sa detetom koji su izbačeni zbog kolica. Pijani putnici su i tokom leta nastavili svoje nedolično ponašanje, a mi smo ostali u uverenju da je taj izbačeni putnik mnogo ‘bahatiji’ od njih, sve dok jutros nismo pročitali tekst na vašem sajtu. U Barselonu smo stigli sa 45 minuta zakašnjenja, i tako zakasnili na već rezervisani i plaćeni „rent a car“, a dodatne penale smo platili i u apartmanu jer nismo došli u dogovoreno vreme. Posledice situacije iz aviona pratile su nas tokom čitave noći, kao verujem i ostale putnike. Zbog svih neprijatnosti koje smo doživeli na ovom letu, dogovorili smo se da ubuduće ne koristimo usluge WizzAir-a – zaključuje Milica.

Izvor: Nova

Redakcija

komentara

Klikni da objaviš komentar

  • Ne znam sta se ova zena zali na letu do Barselone koji je platila 50e. Lepo nas narod kaze,koliko para toliko muzike.A sto se tice bahatog gospodina koji naglasava kako ima privatnu firmu a pokusava da zgura kolica od 2m svima iznad glave jer misli da je to normalno,bolje da ide sledeci put autobusom do Barselone gde moze da nosi sa sobom 6 kolica i 5 torbi po ceni jedne karte.

  • @Mitar
    Baš tako. Ja godinama letim sa njima, nikada nisam imala niti svedočila nekoj neprijatnoj situaciji. Nekada za 20€ preletim 2.000km…Za te pare ne može verovatno busom ni do Niša…

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
48 Shares
Share via
Copy link