Anđela Ignjatović Breskvica je sinoć nastupila na prvoj polufinalnoj večeri sa pesmom „Gnezo orlovo“ koja je ustalasala mnoge duhove – što u našoj zemlji, što u komšiluku, odnosno regionu.
Bilo je raznih optužbi koje su samo dodatno dizale popularnost pesme, a kako stara izreka kaže da „ne postoji loša reklama“, pa je tako Breskvica zbog cele medijske ujudurme dobila dodatni marketing.
Hrvatski Jutranji list je imao kratak osvrt na njen nastup:
„Optužili su je da je poklonica đavla, da ima genocidnu pjesmu i pjeva o Hitlerovom ljetnikovcu: Pogledajte kakva se pojavila“, naslov je pomenutog članka u kom navode da je ona favorit takmičenja, ali koju su dežurni demonolozi pre takmičenja optužili da je sledbenica đavola jer je ispod pupka istetovirala đavolje rogove (tako se bar kaže). Ona je na scenu RTS-a izašla je u beloj haljini s etno motivima, s anđeoskim krilima na ramenima i oreolom.
„Da, ja sam beli anđeo – kaže Breskvica koja vodi na kladionicama srpskog izbora za Evrosong, uprkos onima koji joj predbacuju da peva „genocidnu“ pesmu koja legitimizuje masakr i etničko čišćenje nad Albancima na Kosovu. Ima i onih kojima se ne dopada naslov njene pesme „Orlovo gnezdo“. Oni pevačici zameraju da je opevala Hitlerov letnjikovac.“, piše Jutarnji.
Da se vratimo na onu staru izreku sa početka teksta – „ne postoji loš marketing“, a Jutjub ne beleži preglede mržnje već samo preglede…
Ovo su prvi finaliste PZE 2024 i mogući putnici u Malme: Ko je vaš favorit?
Dodaj komentar