Magazin

Evo zašto više neću kupovati u Univerexportu

Jedna nezadovoljna mušterija podelila je svoje iskustvo sa kupovinom u Univerexportu dan pred svadbu.

Polako sam privodila kraju pripreme, i sada kada je sve prošlo, moram priznati da nije bilo jednostavno napraviti događaj za 150 ljudi kojem ću dati lični pečat.

Počevši od pozivnica, jelovnika, poklona za goste, kićanki, bidermajera – sve je bilo unikatno, drugačije i što je najvažnije u sve to sam uložila puno ljubavi, energije i vremena.

Mesecima sam domaštavala detalje i pažljivo ih realizovala.

Taj dan pred svadbu ostalo je da dovršim još nekoliko sitnica kako bih bila mirna i spremna za taj zlatni dan.

Pored pripremljene mladenačke torte bilo je potrebno pribaviti još torti. S obzirom da smo svadbu organizovali u hotelu a oni se (hvala Bogu) striktno pridržavaju propisa, bilo je dozvoljeno u hotel uneti samo torte koje imaju deklaraciju. Dakle, torte iz domaće radinosti nisu dolazile u obzir.

Odmah mi je palo na pamet da ukusne torte sa deklaracijom mogu kupiti u Univerexportu, jer sam godinama živela preko puta tog hipermarketa (od samog otvaranja), redovno i do danas kupovala i veoma dobro poznajem njihov asortiman.

Kupujem 5 velikih torti i nakon plaćanja na kasi nam saopštavaju da nemaju adekvatne kese za torte, čak ni one koje se dodatno naplaćuju. Kako smo sa stanom bukvalno preko puta Univerexporta, nije nam palo napamet da idemo kolima, već smo tata i ja planirali da torte ponesemo u kesama. Kako njih nema, pokušavamo da pronađemo alternativu.

Ljubazno sam objasnila kasirki a potom i gospodinu iz obezbeđenja da živimo preko puta marketa i zamolila ih da mi uz ostavljenu ličnu kartu omoguće da torte kolicima odvezem 200 metara do ulaza, ali su oni odbili tu mogućnost. Ponudili smo da ostavimo i novac kao neku vrstu depozita i to su odbili. Kada sam ih upitala kako onda da odnesem ove torte – rekli su mi da ih odnesemo u rukama? To bismo i učininili da nismo kupili 5 torti, pa to nije bilo izvodljivo!

Zamolili smo gospodina iz obezbeđenja da onda krene sa nama do ulaza – ni to nije bilo moguće.

Na kraju su nam predložili da uzmemo kolica iz konkurentskog lanca i da u njima prevezemo robu iz Univerexporta???To je neprofesionalno iz više uglova.

Tviter nalog Univerexporta je samo kanal za promociju

Nakon sage sa neljubaznim radnicima Univerexporta obraćam se ovom marketu putem društvene mreže Tviter. Detaljno sam objasnila šta se dogodilo, ali oni par dana nisu reagovali, već su nastavili da koriste Tviter isključivo kao kanal za promociju.

Odmah mi je bilo jasno da, ko god da vodi njihov nalog, ne shvata koja je uloga društvenih mreža. Društvene mreže su kanali za DVOSMERNU komunikaciju i prevashodno služe da pruže podršku korisnicima i da od njih dobiju povratnu informaciju o kvalitetu usluga/proizvoda ili samog poslovanja.

Nakon par dana, kada su moje žalbe postale vidljive, stigao je odgovor sa Tviter naloga gde mi objašnjavaju da su se raspitali šta se dogodilo i da su na kraju saznali da sam ja ipak dobila kolica da prevezem sporne torte i da sam ista uredno vratila. Naravno, ne spominju da sam dobila kolica iz konkuretnog lanca!

Dakle, Univerexport i putem društvene mreže nastavlja sa NEKULTUROM POSLOVANJA, umesto da iskoristi priliku i ispravi nesporazum sa dugogodišnjim kupcem.

Da je CM (Community Manager) upotrebio visprenost, i da je pregledao profil onog ko se žali, što svaki CM inače i radi, shvatio bi po mojim tvitovima da se udajem. Takođe bi shvatio da su mi neporfesionalnim ponašanjem napravili problem veče pred svadbu. Bilo bi mu jasno da nije u redu da ignoriše problem i nastavi da tvita o sniženjima. Bilo bi mu jasno da nije u redu da mi objašnjava kako sam od njih dobila kolica – a nisam, već sam dobila tuđa kolica.

Da ne kažem kako bi bilo da CM shvata društvene mreže pa da je na dan svadbe ili nakon toga, na primer, poslao bocu vina uz izvinjenje i želje da taj moj najvažniji dan protekne lepo. Ovog teksta sigurno ne bi ni bilo.

No, jasno je da je kultura poslovanja prava nepoznanica zaposlenima u Univerexportu. Zbog toga više neću ući u Univerexport, jer me nisu ispoštovali kao korisnika uprkos tome što dugo kupujem kod njih i nemam zamerki na njihov asortiman.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Raj za šoping: Sve više Srba kupuje u susedstvu

Redakcija

komentara

Klikni da objaviš komentar

  • bravo za tekst. I sam sam vise puta iskusio neljubaznost ovih iz univer exporta. Kod olosa vise ne kupujem!

  • Juuu ma šta sam pročitao, neverovatno. Nekim ljudima je jako dosadno u životu. Što niste odneli 2 torte pa se vratili po ostale 3? Što jedan od vas nije otišao po torbu kad živite jako blizu?

    • Zato što tekst nema veze sa stvarnošću. Naručen tekst, loše napisana izmišljena priča u svrhu savremenog marketinga. Ne verujem da se radi priči nezadivoljne mušterije, kao što ste i vu primetili priča je pomalo smešna i nerealna. Antireklama svakako, samo je pitanje da li u korist i po narudžbi pomenutog konkurentnog marketa, ili antireklama zbog odbijanja reklamne ponude, prekida ranije saradnje, nekog spora npr ne plaćenih ranijih reklama ili nešto slično.
      Česta i uobičajena pojava u savremenom marketingu.

      • I bas ste se vas dvojica istovremeno javili 11.01. da to prokomentarisete?

        Da je izmisljena prica, valjda iz firme to ne bi potvrdili, kako je navedeno u tekstu.

        Ali lakse je histericno gasiti pozar nego se potruditi da do njega ne dodje.

  • Kupovala sam godinama i mnoge stvari „progutala“ ali kada me je prodavacica na suhomesnatom nazvala nenormalnom jer sam u pola deset kupovala 200 kackavalja, na koji sam cekala 10min,(od 21 i 20)….e tu sam presekla…Ja da placam i jos da se neko nadamnom izivljava?Ne hvala.

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
312 Shares
312 Shares
Share via
Copy link