Udruženje za zaštitu potrošača „Efektiva“ objavilo je da su došli do zaključka da se uvećani računi za struju mahom pojavljuju kod potrošača koji imaju digitalno brojilo i to sa opcijom daljinskog očitavanja potrošnje.
Tokom prethodnih nekoliko meseci, loše vesti za potrošače su se iz Elektroprivrede Srbije samo nizale. Prvo je struja poskupela 1. novembra, a onda je EPS polovinom decembra napala hakerska grupa, što je dovelo do pravog kolapsa sistema, pa su računi kasnili, a potrošnja, pa samim tim i iznos koji treba da se plati, kod mnogih bili su drastično uvećani.
Iz Udruženja potrošača „Efektiva“ navode da su došli do zaključka da je najviše slučajeva uvećanih računa za struju zabaležno kod korisnika koji imaju digitalna brojila, prenosi Nova.
uvećanu potrošnju, iako potrošači redom tvrde da su koristili iste uređaje kao i prethodnih meseci ili čak određeni broj dana u januaru nisu bili kod kuće.
Kod potrošača sa analagonim (mehaničkim) brojilima, takođe postoji greška, ali u očitavaju i ona se ispravlja lako, 👇👇
— Udruženje potrošača EFEKTIVA (@UBKEFEKTIVA) February 27, 2024
„Potrošači redom tvrde da su koristili iste uređaje kao i prethodnih meseci ili čak određeni broj dana u januaru nisu bili kod kuće“, navode iz „Efektive“.
Pojašnjavaju da kod potrošača sa analognim, odnosno mehaničkim brojilima takođe postoji greška, ali u očitavanju i da se ona ispravlja lako.
Neophodno je fotografisati brojilo i poslati pravo stanje, nakon toga EPS brzo izvrši korigovanje računa.
Dodaj komentar