U Novom Sadu je 26. aprila održana prva ekološka radionica u okviru ovogodišnjeg ciklusa projekta „Čisto iz ljubavi“, koji Lidl Srbija realizuje već šestu godinu zaredom u saradnji sa organizacijom „Čepom do osmeha“. Radionica je okupila brojne predstavnike civilnog društva iz Vojvodine, sa ciljem jačanja kapaciteta za sprovođenje ekoloških akcija.
Učesnici radionice imali su priliku da se upoznaju sa značajem ekološkog aktivizma i ulogom civilnog sektora u očuvanju prirodnih resursa, kao i da steknu praktična znanja za organizaciju i vođenje akcija uklanjanja otpada iz prirode. Edukaciju održanu u Novom Sadu je pohađalo više od 40 predstavnika organizacija i udruženja.
„’Čisto iz ljubavi’ ove godine dobija dodatnu dimenziju kroz direktnu saradnju sa lokalnim organizacijama i udruženjima građana. Verujemo da edukacijom i podrškom možemo dodatno osnažiti civilni sektor, kako bismo zajedno doprineli stvaranju zdravijeg i čistijeg okruženja“, izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac sektora Public Affairs kompanije Lidl Srbija.
Organizacije će nakon radionice imati mogućnost da apliciraju za Lidlovu finansijsku podršku svojim ekološkim akcijama, čija je realizacija predviđena tokom letnjih meseci – od juna do septembra 2025. godine.

Projekat „Čisto iz ljubavi“ deo je šire internacionalne strategije REset Plastic, u okviru koje je do sada angažovano više od 4.000 volontera širom Srbije, a iz prirode je uklonjeno više od 100 tona otpada.
Pored ove u Novom sadu, biće održane i radionice u Nišu, Zaječaru, Novom Pazaru i Beogradu. Sve radionice su besplatne. Više informacija dostupno je na stranici “Čisto iz ljubavi“.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnica u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.
Čisto iz ljubavi: Lidl Srbija i “Čepom do osmeha” promenili živote 96 mališana
Dodaj komentar