Novosadsko udruženje građana „Foresteducon“ sprovelo je akciju uklanjanja otpada iz prirode na Ribarskom poluostrvu u tom gradu, i to u okviru projekta „Čisto iz ljubavi“ kompanije Lidl Srbija i organizacije „Čepom do osmeha“. Tokom vikenda, 15 volontera uklonilo je 1.200 kg prikupljenog otpada iz prirode, od čega je 150 kg reciklabilnog materijala, nastojeći da pruže svoj doprinos čistijoj i „zelenijoj“ budućnosti lokalne zajednice.
Pomenuta akcija u Novom Sadu deo je ovogodišnjeg ciklusa projekta „Čisto iz ljubavi, koji se sprovodi po šesti put. Ovoga puta, obuhvatio je i edukacije na temu ekologije, koje su tokom aprila i maja realizovane širom Srbije, namenjene lokalnim organizacijama i udruženjima zainteresovane za delovanje u oblasti zaštite životne sredine. Odabrane organizacije koje su učestvovale dobile su priliku da, uz finansijsku podršku Lidla, sprovedu akcije uklanjanja otpada iz prirode i na taj način pokrenu pozitivne promene u svojoj zajednici.
Takve akcije će, do kraja septembra, biti sprovedene u Sjenici, Boru, Beogradu, Smederevu, okolini Kučeva, Požarevcu, Nišu i Čačku, dok će u Pirotu i Novom Sadu biti realizovane po dve takve inicijative.
Više informacija o projektu „Čisto iz ljubavi“ možete pronaći na linku.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 14.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 595.000 zaposlenih. Švarc Grupa je u 2024. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 175,4 milijarde evra – njihov jedinstveni ekosistem im omogućava da pokriju ceo ciklus vrednosti: od proizvodnje i maloprodaje do reciklaže i digitalizacije. Svojim svakodnevnim aktivnostima Švarc Grupa preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 78 prodavnica u 45 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.
Čisto iz ljubavi: Lidl Srbija i “Čepom do osmeha” promenili živote 96 mališana
Dodaj komentar