Američki portal Bizniz Insajder objavio je nedavno člana u kojem je izdvojio 11 prilično neugodnih, ali i neobičnih situacija koje su putnici doživeli u avionima i na aerodromima. Kako se navodi, sve ove situacije dogodile su se ove godine.
1. Stefani i Endrju Brejam
Nakon četiri nedelje putovanja po Evropi, Stefani i Endrju Brejam stigli su na aerodrom u Rimu kako bi se vratili kući u Australiju, ali tamo su saznali da je aviokompanija Kuantas Ervejs napravila grešku prilikom rezervacije karata, te je ispalo da je njihova 13-omesečna beba treba da leti odvojenim letom. Kako se navodi, oni su let propustili, a onda su proveli 20 sati na telefonu sa službom za pomoć korisnicima pokušavajući da nađu karte za zajednički let do kuće.
2. Invalidska kolica
Zaposleni u Delta Erlajnsu zaboravili su da stave putnikova invalidska kolica na njegov let iz NJujorka u Dablin. Čovek je proveo dva dana na odmoru bez invalidskih kolica, a kako se navodi, čak je razmišljao o tome da odleti kući po rezervna.
– Budući da ste korisnik invalidskih kolica, uvek poslednji izlazite iz aviona, tako da su samo čekali da moja kolica dođu – rekao je nesrećni čovek i dodao:
– A onda su rekli: Nemamo tvoja kolica.
3. Prtljag od 10. 000 dolara
Žena je izgubila svoj prtljag vredan 10.000 dolara, u kom su se nalazili njen nakit i venčanica, kada je letela iz Lisabona za Dablin preko Frankfurta. Kako se navodi, ona je morala da kupi dodatnu odeću za medeni mesec u Irskoj. Njena deveruša je takođe izgubila prtljag, ali je uspela da ga pronađe.
4. Izgubljena torba
Kompanija Amerikan Erlajns saopštila je putniku da sam mora da pokupi svoju torbu, uprkos tome što je pronađena čak 6.440 km dalje na londonskom aerodoromu Hitrou.
5. Otkazan let devojčice
Kompanija Amerikan Erlajns je u julu otkazala let 10-ogodišnjoj putnice koja je krenula iz Virdžinije kako bi posetila rodbinu u Bostonu, s tim da je trebala presesti na aerodromu u NJujorku. Međutim, aviokompanija o otkazanom letu nije obavestila njene roditelje.
– Pozvala me je histerično plačući i obavestila me da je let otkazan. Zamolila sam je da mi doda telefon da razgovara sa agentom na izlazu koji je rekao da će pokušati da ponovo rezervišu još jedan let istog dana – rekla je majka devojčice.
Na kraju je rodbina vozila šest sati do aerodroma u NJujorku kako bi pokupili desetogodišnjakinju. Ista avio-kompanija je, kako se navodi, ranije tog meseca nakratko izgubila 12-ogodišnjakinju koja je, takođe, putovala sama. Majku su o incidentu izvestili tek sat vremena nakon sletanja, kada ju je na aerodromu u Majamiju pronašao otac.
6. Kasnio let 5 sati, pa otkazan zbof urnebesnog razloga
Kompanija Amerikan Erlajns tražila je od putnika da izađu iz aviona u koji su upravo ušli nakon kašnjenja od pet sati jer je pilotima isteklo vreme za letenje. Pilot koji je u avio-kompaniji radio 23 godine rekao je za Insajder da piloti ‘apsolutno mrze to da rade putnicima‘.
7. Putnici su morali da čekaju u avionu bez klime, hrane i pića šest sati
Kompanija Amerikan Erlajns istakla je da je do kašnjenja došlo zbog nepovoljnih vremenskih uslova i problema s održavanjem.
8. Voz umesto aviona
Putnici na letu Britiš Erlajnsa primili su mejl usred leta u kojem piše da je njihov naredni let otkazan. Oni ističu da nisu bili u mogućnosti da rezervišu mesta na drugom letu i da su umesto toga uzeli voz. Pored svega, nekim od njih je izgubljen prtljag.
9. Izgubljena haljina
Deveruša koja je putovala iz Mineapolisa na venčanje svoje sestre u Grčku istakla je da je avio-kompanija Er Kanada izgubila njenu haljinu, otkazala joj povratni let i putovanje pretvorila u četvorodnevnu noćnu moru.
10. Preteški putnici
Menadžer u turističkoj agenciji koji je platio let 11.000 dolara za radnu konferenciju u Evropi kaže da je aviokompanija Er Kanada molila njegovih 25 ljudi da izađu iz aviona jer je bio pretežak za polijetanje. Kako kaže, potom su izgubili njegovu torbu.
Izvor: stil.kurir.rs
Dodaj komentar