Prvi vozovi na sada već skoro zaboravljenoj liniji Beograd-Novi Sad trebalo bi da krenu početkom marta, kažu u ministarstvu saobraćaja za „Novu“.
Kako se navodi u odgovoru ministarstva na čijem se čelu nalazi Tomislav Momirović, tokom decembra 2021. godine izvršeno je statičko testiranje deonice pruge za brzine do 200 km/h.
Nakon toga, 17. januara, započeto je dinamičko testiranje predmetne deonice pruge, nakon čega je početkom marta 2022. godine planirano puštanje predmetne deonice pruge u komercijalni saobraćaj.
Podela deonice Beograd Centar – Stara Pazova – Novi Sad prema projektovanim brzinama je sledeća:
Beograd Centar – Novi Beograd – 100 km/h
Novi Beograd – Batajnica – 120 km/h
Batajnica – Stara Pazova – 200 km/h, za putničke vozove, odnosno 120/160km/h za teretne vozove
Stara Pazova – Sremski Karlovci – 200 km/h
Sremski Karlovci – Petrovaradin – 160 km/h
Petrovaradin – Novi Sad – 100 km/h
Iz ministarstva su objasnili i kako bi trebalo da izgleda „organizacija saobraćaja“, odnosno šta će prevoziti putnike na ovoj trasi.
„Organizacija saobraćaja obuhvata 18 pari vozova (36 vozova) i to: 5 pari Inter City vozova (vreme putovanja 36 minuta); 4 para Regio Express vozova (vremeputovanja 40 minuta) i 9 pari Regio vozova (vreme putovanja 56 minuta).“, navodi se u odgovoru.
Konačno – cena. Nažalost, u ministastvu za sada nemaju odgovor na ovo pitanje.
„U toku je procedura utvrđivanja cene prevoza na deonici pruge Beograd Centar – Novi Sad od strane prevoznika „Srbija Voz“ a.d.“, kaže se u odgovoru.
Vozovi na supersoničnoj pruzi Beograd – Novi Sad juriće 200 na sat čak 4 i po minuta
Dodaj komentar