Beograd Srbija

Beograđanima skidaju s računa 98 dinara za gradski prevoz kojim se nisu vozili

gsp
Foto: Alo!/Vladimir Marković

Beograđanima masovno stižu poruke da im je naplaćena karta za prevoz iako autobusima nisu ni prišli

Prosto je zapanjujuće kako se u Srbiji svaka dobra ideja pretvori u svoju suprotnost i naravno i pre nego što je zaživela izgubi poverenje građana. Upravo to sre dešava ovih dana kada Beograđanima masovno stižu poruke da su bili u prevozu 1. avgusta i da im je naplaćena karta tog dana ljudi uopšte nisu koristiliu prevoz.

Neki su čak blokirali Mastercard karticu koja je „kriva za sve“ pa je pitanje ko će je ubuduće koristiti za plaćanje javnog prevoza iako je bilo vrlo korisno prisloniti je na čitač i ne misliti o karti. Posle svega, možda je, nažalost najbolje,  manuti je se.

Podsetimo, plaćanje dnevnih karata u gradskom prevozu u prestonici omogućeno je i plaćanjem putem kreditnih kartica, tačnije masterkardom. Princip je isti kao i sa karticom za prevoz – putnik prisloni masterkard karticu o validator i skine mu se iznos u visini 98 dinara za vožnju gradskim prevozom u trajanju od 90 minuta.

Međutim, ovog prvog dana avgusta, ali i u toku jučerašnjeg dana (2. avgust) mnogim Beograđanima skinut je novac sa bankovih računa u visini od 98 dinara, iako usluge gradskog prevoza uopšte nisu ni koristili. Samo ih je o tome obavestila pristigla poruka na mobilni telefon o izvršenoj transakciji od strane banke.

„Pokradena sam“

Nakon što je jedna Beograđanka postavila objavu na tviteru gde je objasnila šta joj se tačno dogodilo, i mnogi drugi korisnici na toj mreži potvrdili su njenu priču. Ispostavilo se kako ona nije izolovan slučaj, pa se nametnulo pitanje – o čemu se zapravo radi?

 

Upravo mi je skinuto sa kartice 98 dinara za prevoz. Ja i moja kartica nismo prišle prevozu danas. Kome da se obratim da mi se vrati 98 dinara? Pokradena sam, reči su vidno uznemirene korisnice Tvitera onim što joj se dogodilo, sa sve fotografijom poruke koju je dobila a u kojoj se uredno obaveštava da je naplaćena njena vožnja u gradskom prevozu.

Pomenutih 98 dinara skinuti su  prvog dana avgusta i sugrađanki koja se javila našoj redakciji. Kako tvrdi, u javni prevoz taj dan nije ni kročila, a dobila je poruku o izvršenoj transakciji.

– “Masterkardom” sam plaćala dnevne karte na automatu u autobusu prve nedelje jula. Iskreno, nisam pratila da li bi mi stigla svaki put poruka o transakciji, jer inače na tom računu imam odvojenu sumu novca samo za te potrebe. Juče, dok sam sedela na svom radnom mestu, stigla mi je poruka da sam platila dnevnu kartu, a nisam ni to jutro niti prethodni dan došla gradskim prevozom na posao.

Kako još dodaje, primetila je i to da aparati u vozilima gradskog prevoza često i ne prihvate da obave transakciju, pa je više puta morala da ide od aparata do aparata po autobusu kako bi se uopšte otkucala.

gsp tuča
Printscreen

-Čak me je i kontrola u više navrata pitala pre provere da li sam sigurna da sam je otkucala, jer očigledno to nije uvek slučaj – priča ona.

Kompanija Kentark: „To su zakasnele poruke“

Na samu objavu gorepomenute Tviter korisnice, oglasio se i Beokom servis sa preporukom da se za navedeni problem građani mogu obratiti kompaniji „Kentkart“ u okviru Beogradskog prevoza, a gde će im potom objasniti zašto im se skida novac sa kartica bez njihovog znanja.

Da li je po sredi greška, prevara ili nešto drugo istražio je „Blic“, i prema savetima „Beokom“ servisa, pitanja o čemu je reč prvo uputio pomenutom „Kentkart“ preduzeću u Beogradu, a koje nam je i objasnilo o čemu se radi.

– Korisnicima Mastercard kartica koji koriste usluge javnog prevoza ovih dana su sa zakašnjenjem stizala obaveštenja o iznosima koji su im skinuti sa računa za vožnje koje su ranije realizovane. Do ove situacije je došlo zbog zastoja u realizaciji transakcija. Ovom prilikom želimo da se izvinimo našim sugrađanima i istaknemo da smo sve pojedinačne žalbe proverili. Svaka od transakcija koja je naknadno izvršena je i realna i nismo imali slučaj da je nekome skinut iznos, a da nije koristio uslugu prevoza – objasnili su za „Blic“ iz Kentkarta.

Takođe, kako naglašavaju iz ove kompanije, oni na raspolaganju stoje svima kojima je novac u proteklim danima skinut sa računa sa zakašnjenjem, te im mogu dati sve dodatne informacije.

– Organizovali smo poseban tim kako bismo svaku žalbu rešili u što kraćem roku – naveli su iz Kentkarta.

Sagovornici „Blica“ u međuvremenu skinut je i juče novac sa računa u iznosu od 98 dinara, te se povodom toga direktno obratila svojoj banci.

– Iz banke su mi savetovali da blokiram karticu, a da se obratim onome ko mi je i naplatio dva puta vožnje koje uopšte i nisam koristila. Tako da sam ih poslušala i blokirala je – objasnila je ona.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Izvor: Blic

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
409 Shares
409 Shares
Share via
Copy link