Elektrodistribucija Srbije uvela je novu digitalnu uslugu za prijavu očitanog stanja brojila od 1. do 10. dana u mesecu u aplikaciji ED Srbije i na sajtu www.elektrodistribucija.rs. Na ovaj način korisnicima je omogućeno da sami dostave stanje mesečne potrošnje električne
energije putem aplikacije.
Da bi koristili uslugu, potrebno je instalirati aplikaciju ED Srbije sa Gugl plej prodavnice ili u internet pretraživaču otvoriti stranicu ED Srbije. Video uputstvo je dostupno na Youtube nalogu Elektrodistribucije Srbije.
Za ispravnu prijavu potrebno je popuniti obeležena polja i dodati fotografije brojila na kojima se vidi stanje niže i više tarife, odnosno ukupno stanje za jednotarifna brojila.
Šifra mernog mesta ili ED broj mogu se pronaći u gornjem levom uglu na prednjoj strani računa za električnu energiju, a broj brojila na zadnjoj strani u tabeli sa očitanim stanjima.
Rok za slanje stanja brojila ograničen je do 10. dana u mesecu da bi se ispoštovali rokovi za obradu i slanje podataka snabdevaču radi izrade računa.
Nova usluga se uvodi da bi Elektrodistribucija Srbije pratila potrebe korisnika i bila im bliža. Modernizuje se mreža i širi primena informacionih tehnologija u poslovanju sa ciljem da se osigura pouzdano i stabilno napajanje električnom energijom i kvalitetne usluge za 3,8 miliona korisnika. Korisnicima je već nekoliko meseci omogućeno i da direktno na mobilni telefon redovno dobijaju obaveštenja o planiranim prekidima u snabdevanju električnom energijom za naredni dan, u izabranoj opštini. Mogu i potpuno anonimno da prijave neovlašćenu potrošnju električne energije.
Aplikaciju ED Srbije za sada mogu instalirati vlasnici telefona sa Android operativnim sistemom, a radi se i na razvijanju verzije za IOS, te će i vlasnici ajfon mobilnih telefona ubrzo moći da koriste aplikaciju. Nova usluga dostupna je zahvaljujući znanju i angažovanju zaposlenih u Elektrodistribuciji Srbije.
EPS se izvinjava Novosađanima i najavljuje korigovanje računa
Dodaj komentar