Lifestyle Magazin

Reklama za smuti koja je bila previše bezobrazna za Švajcarce

smuti reklama

Snimiti efektnu reklamu nije ni alo jednostavan zadatak. U nekoliko sekundi potrebno je spakovati sve najvažnije informacije o proizvodu i stvoriti nešto vizuelno primamljivo što će gledaocu zapasti za oko i navesti ga da momentalno poželi taj proizvod.

Kompanije biraju različite načine da ovo postignu.

Neke se odlučuju za kreativne ideje, druge za zarazne pesme i lako pamtive slogane, a treći angažuju poznate ličnosti da budu lice brenda. Švajcarski proizvođač zdrave hrane Swisse Me, s druge strane, izabrao je malo drugačiji pristup.

Ljudi iz ove kompanije su odlučili da naprave veoma seksualno sugestivnu reklamu za svoje smoothie, ali da ona ne sadrži scene sa ljudima u provakativnim pozama.

Kako im je to onda pošlo za rukom?

U poluminutnoj reklami možete videti oguljene banane, stavljanje prstiju u pomorandžu, polovinu jagode iz koje curi mleko i druge kadrove sa voćem koji aludiraju na seks.

Zbog svoje provokativnosti, reklama za smutije brenda Swisse Me izazvala je negativne reakcije u Švajcarskoj i mnogim drugim zemljama, a u Velikoj Britaniji čak nije dozvoljeno da se prikazuje pre 9 uveče, piše City magazine.

Cenzurisana reklama opominje ceo svet i svi bi trebali da je vide

Dragana Vidić

Dragana Vidić

Čeka poslednji voz za Nedođiju. I to uspešno radi već 10 godina. U međuvremenu piše.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

21 Shares
Share via
Copy link