Fejsbuk zahvaljujući statusima vrlo dobro zna kada okončavaju ljubavne veze njegovih korisnika, a kao i svaka kompanija tu činjenicu će i vrlo dobro unovčiti.

Koristeći algoritme koji prate vaše ponašanje na najvećoj društvenoj mreži na svetu, Facebook će usmeriti odabrane klijente upravo ka vašem profilu kako bi dostigli najveću marketinšku zaradu.

To naravno nije tajna, ali ne dešava se svaki dan da sam Fejsbuk objavi informacije koje ukazuju na marketinški značajan period nakon raskida.

Prema poslednjim otkrivenim podacima na sestrinskoj stranici Fejsbuk IQ, osobe koje su okončale ljubavnu vezu uglavnom ne trče da objave svoj status u “snigle”. Takođe, nakon objavljivanja statusa po pravilu sledi agresivno posećivanje Fejsbuka.

pet-tipova-ljudi-na-fejsbuk-grupama-3
Pixabay.com

Istraživači Fejsbuk IQ-a tvrde da su korisnici, njih tri četvrtine, zavisni o društvenoj interakciji sa prijateljima i porodicom kako bi nadoknadili vreme koje su donedavno trošili sa svojom boljom polovinom.

Dakle, korištenje Fejsbuka značajno raste (i do četiri puta više) u danima nakon prekida veze.

Ono što je prelomno jeste da Fejsbuk ohrabruje svoje klijente da reklamama bombarduju upravo one korisnike koji su ostavljeni ili koji su ostavili donedavno najvažniju osobu u životu.

Fejsbuk IQ savetuje klijente da korisnicima nakon raskida pristupaju na mobilnim uređajima jer će u tom periodu biti najmobilniji. Takođe, preporučuje se nuđenje novih iskustava jer osobe koje su izašle iz ljubavne veze žele da iskuse ono što su propustili ili što do sada nisu mogli ili smeli, prenosi Klix.

Mogu li da opstanu veze preko Fejsbuka

Lajkujte stranicu Luftika i prvi pročitajte nove tekstove ↴

Ostavite komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here