Kolumne Srbija

Porno reklama Privredne komore predstavlja najbolje proizvode iz Srbije, devojke pre svega

privredna komora srbije
Printscreen

Privredna komora Srbije je organizacija definisana zakonom ove države čija je svrha postojanja objedinjavanje privrednih subjekata pod zajednički krov. Hvale se tradicijom dužom od 160 godina u kojoj okupljaju „privredu Srbije u jedinstven sistem, sektorski i regionalno“.

Ističu nezavisnost u radu, te da okupljaju najbolje što privreda ove zemlje ima da ponudi. U skladu sa tim, njihov marketing bi trebao da ističe komparativne prednosti naše zemlje i privrede kako bi eventualna ulaganja služila za unapređenje, a ne porobljavanje privrede u celini.

Reklamiranje Srbije na BBC-u kao zemlje „kvalitetne, a jeftine radne snage“ odavno je poznat skandal u režiji SNS-a još na samom početku njihove škole jahanja građana Srbije. Privredna komora sada je otišla korak dalje.

Njihov promotivni video, koji je osvanuo u javnosti, trebao je u najboljem svetlu da predstavi sve vrhunske proizvode i razvojne potencijale ove države. Međutim, tematika je otišla u skaradnost.

Spot više podseća na neki „soft porn“ snimak, čija asocijacija navodi na pomisao da je Srbija jedan otvoreni kabare klub sa elementima elitnog striptiz kluba sa sada već svima poznatim bunga-bunga žurkama. U vreme kada naše društvo mesecima potresaju skandali sa silovanjem devojaka i podvođenjem maloletnica ova reklama dodaje kap na prepunu čašu mentalnih bolesti.

Predstavljanja ženskog tela kao pomoćnu alatku, žene kao objekta, kao brend kojim se diče panjevi i skorojevići bez obraza i dostojanstva, ali punih bankovnih računa, nije društveni fenomen nastao preko noći. Kao što su “crveni kvartovi” Zapada preplavljen devojkama iz čitave istočne Evrope, tako su nažalost i naše lepotice „na ceni“ među samozvanim uspešnim i “kontraverznim” biznismenima.

Subliminalna poruka koja se šalje ovakvom reklamom više je nego jasna, a kao i sve druge reklame, ima svoju precizno definisanu ciljnu grupu.

Kadrovi koji umesto da deluju strogo poslovno i profesionalno za cilj imaju da rasplamsaju nečiju poganu maštu erotskim sadržajem , a ne da ukažu na privredne resurse ove podvođačke države. Najodgovorniji ljudi Srbije ponašaju se kao bezobzirni makroi, a prve na udaru su uvek mlade i lepe devojke, a zatim i svi mi jeftini motači.

Možda su mogli da ubace i seks turizam kao jednu od privrednih grana, koja je trenutno u pauzi, jer šta ćete, pandemija je. Beograd i Bangkok, why the fuck not!?

Oblizivanje usana natopljenim medom, dubok dekolte ili seksi halteri bez prikazivanja lica tih „domaćica“ je jeziva marketing kampanja. Jer kako kaže onaj fotograf Raheli Ferari u čuvenom domaćem filmu „glava se više ne prodaje, samo sise i dupeta“.

Nova kampanje Privredne komore Srbije koja više podseća na porno kampanju nego bilo šta drugo from r/serbia

Tako u Srbiji glava više ne vredi pišljivoga boba. Svakim danom sve manje. Mladi odlaze jer ne žele da motaju kablove za strane korporacije, a kada sami naprave sopstveni biznis ili razvijaju IT industriju od nule, država se kao po navici, odnosno po instrukciji stranih i velikih korporacija, trudi da zauzda inteligenciju i mladost i brže bolje je ubaci u svoje pokvarene i zarđale okvire kako bi radili za tuđi profit, a ne za svoj lični, svoje porodice i društva.

Prodajmo domaće, najrealnija je parola ove države. Prodajmo sve za jeftine pare, operimo lovu, ugradimo se i kombinujmo preko guzica i sisa mladih Srpkinja. Jer dobre su, a jeftine. Još malo pa nestalo.

Ovo je još jedan u nizu pokazatelja kako se Srbija nudi i promoviše u svetu.

Zamislite ovakav jedan spot. Predsednik Srbije prilikom razgovora sa predsednikom SAD-a širi svoje noge, erotski lagano poput Šeron Stoun, oblizujući svoja medom natopljena i nabubrela usta, pritom predstavljajući najbolje interese sopstvene zemlje odišući pre svega dostojanstvom koje državnik mora da poseduje jer predstavlja čitav jedan narod.

Ništa nije slučajno, jer slučajno ne postoji. Čitav jedan sled događaja dolazi pre konačnog raspleta, a mi sada živimo taj istočnoevropski san. Nije zapravo ni bitno više kako smo došli dovde, već je jedino važno kako ovaj primitivizam, kič i sveopšti jebarnik jednom za svagda zaustaviti. Možda bi proizvođači računara za ovdašnje tržište trebali da ubace još jedno dugme kao opciju pri kucanju. Pored SPACE neophodno je da postoji jedno veliko SRAM.

Palma pravi žurku u Hurgadi: U delegaciji od 130 ljudi i Đani, biće dobar provod

Antonije Kosanović

Traži smisao u vreme besmisla, rečima potkradajući emocije.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

OGLAS

PARTNERI SAJTA


generic vignette (DESK luftika.rs)
124 Shares
124 Shares
Share via
Copy link