Magazin Srbija

“Pokojni deda” Sergej poziva žive da izađu na glasanje (VIDEO)

sergej
Printscreen

Pokret slobodnih građana deo je koalicije pod nazivom „Ujedinjena Srbija“, a za sada se slobodno može reći da prednjače u kreativnosti kojom su nastupili u predizbornoj kampanji.

Shvativši da u svojim redovima imaju glumačku veličinu u Sergeju Trifunoviću, ovaj pokret napravio je novi komični skeč u kojem pozivaju građane da izađu na izbore i ne dozvole da vlast pokrade njihove glasove.

Nakon pijačne rasprodaje diploma, na red je došlo čuveno glasanje mrtvih duša. U tu svrhu iznajmili su mrtvački sanduk, a Sergej je ponovo bio u glavnoj ulozi.

Maskirani partijski vojnici, statisti koji po svemu sudeći tumače batinaše vladajuće stranke, donose Trifunovića u sanduku na glasanje na improvizovano biračko mesto, a članica biračkog odbora pruža mu birački spisak i pozdravlja ga uz reči: “Pa gde si ti? Kao da si u zemlju propao.”

– Ništa me ne pitaj – replicirao je poznati glumac.

Ismevajući naše “poštene izbore”, Sergeja nakon toga odnose do glasačke kutije kako bi ubacio listić sa svojim glasom, a on ove ažurne momke nakon toga moli da ga ostave da na miru počiva do nekih sledećih izbora.

– Eto. Je l mogu sad ponovo da umrem, molim vas?! – izgovara član predsedništva PSG-a.

Na kraju duhovitog videa Sergej još jednom poziva narod da u što većem broju izađe na glasanje.

– Ako vi ne izađete na izbore, oni će dovesti vašeg pokojnog dedu – zaključuje Trifunović.

U izjavi za portal Nova.rs, predsednik pokreta Pavle Grbović objasnio je cilj ovakvih skečeva. Želja je da kroz kratku, lako razumljivu i duhovitu formu ukažu na više problematičnih stvari koje muče naše društvo.

– Mislim da smo uspeli u nameri da ljudima predstavimo probleme na način da ih ta priča ne deprimira, ali i da ponudimo rešenja i tako motivišemo ljude da učestvuju u političkom životu – kazao je Grbović.

Mali kreativni tim pokreta uspeo je u nameri da animira veći broj građana.

– Iza cele ideje stoji nekoliko mladih ljudi, njihove ideje, jedan mobilni telefon kojim je snimano i budžet koji nije prešao 100 evra i kojim su plaćane perike i iznajmljivanje sanduka. Moje je bilo samo da verujem u njihov talenat i da ih ne sputavam. Na kraju je sve ispalo odlično. Imamo milionske preglede na društvenim mrežama i veliki broj ljudi koji se prijavljuju da budu kontrolori na izborima – kazao je Pavle Grbović.

Kako je Sergej Trifunović jednim spotom skrenuo pažnju na PSG (VIDEO)

Čitajte Luftiku na Google vestima

Antonije Kosanović

Traži smisao u vreme besmisla, rečima potkradajući emocije.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

535 Shares
535 Shares
Share via
Copy link