ulica-kisobrana (4)-promocija-novi-modeli
Vesti Novi Sad

Novi Fiat premijerno u ulici kišobrana

Miletićevu ulicu ovih dana zvali smo ulicom kišobrana, za šta je zadužena kompanija Fiat, koja je u saradnji sa Auto kućom Stojanov, na ovaj način promovisala novi redizajnirani model Fiata 500.

ulica-kisobrana (2)-promocija

Marketing menadzer kompanije Fiat, Boris Čučković, kaže da je veoma zadovoljan što je novi model promovisan baš u Novom Sadu.

– Volimo da kažemo da se radi o novom modelu, jer je ovo zapravo više od redizajna. On je moderan i urban, a Novi Sad je upravo takav grad. Veoma smo zadovoljni odzivom Novosađana, i drago nam je što su prepoznali naš trud i iskoristili ulicu kišobrana da naprave sjajne fotografije – rekao je Čučković.

ulica-kisobrana (5)-suzana-mancic

Novi model danas je prvi put predstavljen, a može se kupiti po promotivnoj ceni od 10.990 evra. U jednom od njih došla je i Suzana Mančić, koja je promo lice ove kompanije. Devojke na štulama upotpunile su ovaj događaj zanimljivom koreografijom.

ulica-kisobrana (3)-devojke-performans

Kišobrani su krasili ovu ulicu proteklih dana, a Novosađani su iskoristili šareno nebo da naprave maštovite fotografije. Najbolje će biti i nagrađene. Foto konkurs podeljen je u 2 kategorije. Jednu čine najbolje selfi fotografije, a drugu najkreativnije slike sa kišobranima.

ulica-kisobrana (1)-promocija-novisad

Najbolji iz obe kategorije će dobiti svoje delo izrađeno na velikom platnu, a tu su i simbolične nagrade iz Fiata za prvih 10 učesnika. Konkurs je još uvek u toku, pa ako do sada niste poslali fotografije, imate još dva dana da to učinite. Stručni žiri odabraće najbolje, i oni će biti gosti Auto kuće Stojanov gde će im svečano biti uručene nagrade. Do sada je prijavljeno oko 200 fotografija.

Ne zaboravite da lajkujete Luftiku

Slađana Zličić

Slađana Zličić

Voli da putuje i piše, zavisna od slatkiša, lepih gestova, dobrih filmova i šopinga. Diplomirani novinar, zaljubljenik u more i sunce, snalazi se i u kuhinji, a jednog dana živeće u Rimu.

Dodaj komentar

Klikni da komentarišeš

Share Follow Tweet Share Share